کد خبر : 9929
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

بازدید سرپرست شهرداری از پروژه های در دست اقدام شهرداری یاسوج

بازدید سرپرست شهرداری از پروژه های در دست اقدام شهرداری  یاسوج
سرپرست شهرداری یاسوج از پروژه های در دست اقدام حوزه با هدف بررسی روند چگونگی اقدامات و تلاش در راستای اتمام بخشی پروژه ها تا قبل از سفر هیأت دولت در راستای ارائه خدمات به شهروندان بازدید به عمل اورد.؛

به گزارش انتخاب فرداد، بازدید سجاد بهرامی از پروژه های در دست اقدام با حضور معاونین و مدیران و بررسی روند چگونگی اقدامات و تلاش در راستای اتمام بخشی از این پروژه ها تا قبل از سفر هیأت دولت با هدف ارائه خدمات به شهروندان بازدید به عمل آورد.
بهرامی تاکید کرد: مشارکت و همسویی شهروندان در پرداخت عوارضات می‌تواند در خصوص کیفیت و ارائه خدمات مطلوت موثر باشد چرا که یک شهر را شهروند خوب و وظیفه شناس میسازد .
وی در ادامه افزود: پارک آبشار یاسوج یکی از بهترین مکان های تفریحی برای مردم و مهمانها یی است که قصد عزیمت به شهر یاسوج را دارند ، تلاش ما بر این است که در این مکان در حد توان بهترین فضا را آماده سازیم .
بهرامی عنوان کرد: در راستای سفر هیأت دولت زیبا سازی بلوار های ورودی شهر از طرف فرودگاه در خصوص گلکاری ، رنگ آمیزی ،رفوژ بلوار و خط کشی معابر در دستور کار قرار گرفته است.
طی این بازدید سرپرست شهرداری از پروژه های پل چهارم، کانال بزرگ دفع آب های سطحی اکبر آباد و پروژه بلوار شهید اورنگ بازدید کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.