کد خبر : 9568
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

با حضور جمعی از اهالی هنر؛

افتتاح نمایشگاه نقاشی به مناسبت عید ولایت در گچساران+تصاویر

افتتاح نمایشگاه نقاشی به مناسبت عید ولایت در گچساران+تصاویر
به مناسبت عید ولایت ( قربان تا غدیر ) نمایشگاه طراحی و نقاشی با عنوان"| تنهایی من" با همکاری کارگروه فرهنگی قطب نما در نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با حضور اهالی فرهنگ و هنر افتتاح شد .؛

به گزارش انتخاب فردا ، به مناسبت عید ولایت ( قربان تا غدیر ) نمایشگاه طراحی و نقاشی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هنرمندان و خانواده های هنرجویان ، در نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افتتاح شد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با هدف آشنایی عموم مردم هنردوست با آثار هنرمندان شهرستان و ایجاد انگیزه مضاعف در هنرمندان گفت ؛ برپایی نمایشگاه با موضوعات هنری در گچساران رو به گسترش است و هر روز هنرمندان رشته های مختلف تجسمی اعم از طراحی، نقاشی برای برپایی نمایشگاه و ارائه آثار خود به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه می کنند.
اورنگ نارکی افزود : در این نمایشگاه ۳۰ اثر ارزنده از این هنرمند گچسارانی برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شد که می‌توانند برای بازدید حضور یابند.
وی اظهار داشت: درخواست ما این است که مراکز آموزشی مانند مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌هایی که رشته‌های هنری دارند دانش‌آموزان، هنرجویان و دانشجویان خود را برای بازدید اینچنین نمایشگاه‌هایی راهنمایی کنند.
نمایشگاه طراحی و نقاشی بانو هلیا رضایی در سبک های (آبرنگ – رنگ روغن – سیاه قلم – مداد رنگی ) از تاریخ ۱۰تیر الی ۱۷ تیر در در نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران جهت بازدید علاقمندان دایر است .
شایان ذکر است:این نمایشگاه از ساعت( ٨ تا ۱۲ ) میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای خبر/آیدا طاهری

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.