کد خبر : 9566
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

فعالیت چشمگیر مرکز نیکوکاری مسجدالنبی گچساران در راستای کمک به نیازمندان

فعالیت چشمگیر مرکز نیکوکاری مسجدالنبی گچساران در راستای کمک به نیازمندان

به گزارش انتخاب فردا ، مرکز نیکوکاری مسجد النبی که زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران می باشد با استعانت از خداوند متعال فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ با اخذ مجوزهای قانونی و رسمی آغاز نموده است. مدیر مرکز نیکوکاری مسجد النبی گچساران افزود : این مرکز نیکوکاری به همت خیرین شهرستان گچساران

به گزارش انتخاب فردا ، مرکز نیکوکاری مسجد النبی که زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران می باشد با استعانت از خداوند متعال فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ با اخذ مجوزهای قانونی و رسمی آغاز نموده است.
مدیر مرکز نیکوکاری مسجد النبی گچساران افزود : این مرکز نیکوکاری به همت خیرین شهرستان گچساران و با پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در راستای بهره مندی مستضعفان دایر شده است.


مونا فتحی ادامه داد : کاهش نابرابری های اجتماعی، رفع فقر و محرومیت، ارایه خدمات هدفمند به مستمندان، شناسایی نیازمندان واقعی و بهره گیری حداکثری از ظرفیت خیرین از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز نیکوکاری بود .
فتحی اظهار داشت :هم اکنون ۱۲۰۰ نفر تحت پوشش این مرکز قرار دارند و جامعه مورد هدف این مرکز در حوزه حمایت از ایتام و زنان سرپرست خانوار می باشد.
وی با بیان اینکه بیشترین پرونده های کمیته امداد زیر مجموعه ما قرار دارد تصریح کرد: با همکاری وهمیاری خیرین نیک اندیش در ترویج فرهنگ خیر واحسان ورسیدگی به نیازهای اساسی محرومان واقشار نیازمند به صورت محله محور در حال فعالیت هستیم.
مدیر مرکز نیکوکاری مسجد النبی گچساران در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی خیرین خیرخواه و کمیته امداد گچساران برای رفع مشکلات نیازمندان، اظهار کرد: هرساله در آستانه عید قربان با مشارکت نیکوکاران نوع دوست گچساران ما هم در پویش ملی نذر قربانی شرکت داشتیم و امسال هم خدا توفیق داد و در این امر خیر سهیم شدیم و توانستیم با تهیه بسته های تبرکی بین نیازمندان ادای وظیفه نماییم .
گفتنی است مرکز نیکوکاری مسجد النبی گچساران فعالیت های چشمگیری در کمک به خانواده های ایتام ،نیازمند ، زنان بدسرپرست و خوسرپرست داشته که کمکهای مستمر و ماهانه ، طبخ وتوزیع غذای گرم و ذبح قربانی و توزیع آن بین مددجویان وسایر اقشار نیازمند ،حامی یابی برای فرزندان ایتام ومحسنین و کمک به زنان بدسرپرست از مهمترین فعالیت های این مرکز می باشد.

انتهای خبر/ط

  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.