کد خبر : 9447
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران خبر داد:؛

حامیان اکرام ایتام و محسنین در گچساران ۹۲ درصد رشد داشته است

حامیان اکرام ایتام و محسنین در گچساران ۹۲ درصد رشد داشته است
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران خبر داد: از ابتدای امسال 320 حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان گچساران جذب شده است.؛

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران در گفتگو با انتخاب فردا ، گفت: تعهدات سالیانه جذب حامیان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۵۰ حامی می باشد .
دارفرین افزود : در سه ماهه نخست ۱۴۰۲ تعداد ۳۲۰ حامی را جذب کردیم.
وی گفت : به عبارتی ۹۲درصد این تعهدات در ۳ماهه اول سال جاری محقق شده است که بالاتر از تعهدات جذب شده است.


دارفرین بیان کرد : پیش بینی میشود که بالاتر از حد تعهدات حامی جذب شود .
وی ضمن بیان اینکه این نهاد می‌کوشد تا با اجرای طرح‌های اکرام ایتام حامیان جدیدی برای فرزندان یتیم و محسنین جذب کند، ابراز خرسندی کرد: درامد سه ماهه امسال یتیمان مبلغ ۷٫۰۴۱٫۱۸۸٫۸۹۲ معادل هفتصد د و جهار میلیون و یکصد و هجده هزار و هشتصد و هشتاد و نه تومان بوده که نشان می‌دهد حامیان در طرح‌های ایتام و محسنین مشارکت مطلوبی دارند.
دارفرین گفت: در شهرستان گچساران جمعا۵۱۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این شهرستان قرار دارند و تمام وجوهات حامیان در این طرح به صورت مستقیم به حساب فرزند یتیم واریز می‌شود.
وی اظهار کرد : ۱۷۵۰نفر (حامی) حمایت و پشتیبانی این عزیزان را ماهانه عهده دار هستند.
دارفرین افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینهٔ جلب مشارکت‌های مردمی است و حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود خدمتی بزرگ به نیازمندان انجام دهند.
رئیس کمیته امداد شهرستان گچساران گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینهٔ جلب مشارکت‌های مردمی است و حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود خدمتی بزرگ به نیازمندان انجام دهند و انها را زیر چتر حمایت خود قرار دهند و یقین بدانند که کمیته امداد یک نهاد امین و پل ارتباطی بین خیرین و نیازمندان خواهد بود .

دارفرین افزود: خیران نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و کمک‌های غیر نقدی خود را در قالب تأمین مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌هزینه‌های درمانی و تحصیلی را از طریق کمیته امداد  به این کودکان ارائه دهند.
انتهای خبر/آیدا طاهری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.