کد خبر : 9224
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

*قطعی ۱۰ ساعته آب شهر دهدشت/ بهره برداری از خط انتقال جدید آب شرب*

*قطعی ۱۰ ساعته آب شهر دهدشت/ بهره برداری از خط انتقال جدید آب شرب*
آب شهر دهدشت؛ مرکز شهرستان کهگیلویه فردا دوشنبه به مدت 10 ساعت قطع می شود.؛

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد غریبی گفت: آب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت بعلت لزوم وارد مدار بهره برداری نمودن خط انتقال جدید قطع می شود.
سخنگوی شرکت آبفا استان اظهار داشت: این قطعی آب برنامه ریزی شده از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ دوشنبه شب مورخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ و به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ضمن عذر خواهی از مردم گفت: انتظار داریم مردم عزیز شهر دهدشت از مصارف غیر ضرور آب جدا پرهیز نموده و با پیش بینی ذخیره آب کافی و صرفه جویی در مصرف آب، در ساعاتی که قطعی وجود دارد کارکنان خدوم آبفا را در اجرای کامل تعمیرات همراهی کنند.
وی بیان کرد: بروز افت فشار آب در شبکه توزیع تمامی مناطق و محلات شهری تا ساعاتی پس از وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال مورد نظر دور از انتظار نمی باشد و نکته مهم اینکه هیچ گونه نیازی به دستکاری کنتور و یا شیرهای آب توسط مشترکین نمی باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اظهار داشت؛ با توجه به شرایط آب و هوایی گرم نقطه جغرافیایی مورد نظر (شهر دهدشت) در این برهه از زمان، عملیات کاری مورد نظر با به میدان آوردن تمامی امکانات کاری و پشتیبانی مدیریت ستادی و حتی بکار گرفتن نیروی انسانی و امکانات بخش های خصوصی انجام می گیرد و انتظار داریم با توجه به انجام عملیات در بستر مسیر سواره رو و خیابان اصلی، حد فاصل تپه نورالشهداء تا چهار راه هلال احمر، تمامی رانندگان و سرنشینان وسائط نقلیه سبک و سنگین و بویژه موتورسواران و همچنین عابرین پیاده، نهایت دقت و همکاری لازم پیرامون رعایت نکات ایمنی و دوری از محل انجام کار و عدم ورود به محیط و میدان عملیات کاری را مد نظر داشته تا مشکل و خللی در انجام امور کاری بوجود نیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.