کد خبر : 892
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

باشگاه فرهنگی ورزشی T.T SPOR گچساران گشایش یافت+تصاویر

باشگاه فرهنگی ورزشی T.T SPOR گچساران گشایش یافت+تصاویر

به گزارش انتخاب فردا، شهردار دوگنبدان در این آیین با آرزوی شادی، سلامت و موفقیت برای این باشگاه و اعضای آن، اظهار داشت : خوشحالیم که این باشگاه فرهنگی ورزشی آغاز به کار نموده انشالا به سمت تحقق تک تک شاخص ها حرکت و آن ها را محقق نمایند . رضا قشقایی گفت : یکی

به گزارش انتخاب فردا، شهردار دوگنبدان در این آیین با آرزوی شادی، سلامت و موفقیت برای این باشگاه و اعضای آن، اظهار داشت : خوشحالیم که این باشگاه فرهنگی ورزشی آغاز به کار نموده انشالا به سمت تحقق تک تک شاخص ها حرکت و آن ها را محقق نمایند .

رضا قشقایی گفت : یکی از چشم اندازها و رویکردهای شهرداری دوگنبدان افزایش نشاط اجتماعی و کاهش استرس و آسیب های اجتماعی است که در این راستا توجه به ورزش در اولویت است.

وی تصریح کرد: در دوره جدید شورا و شهرداری با یک نگاه تعاملی تلاش می کنیم تا افسردگی در شهر کاهش یابد و نشاط شهری بیشتر شود که مهمترین روش آن توجه به توسعه ورزش است.

شهردار دوگنبدان یادآورشد: از ورزشکاران قهرمان می توان درس گرفت و الگوی موفقی به جوانان و نوجوانان ارائه کرد .

رئیس شورای شهر دوکنبدان بیان کرد: ورزش یک موضوع ملی است و ورزش قهرمانی یک افتخار ملی محسوب می شود که می تواند به ایجاد نشاط و افزایش شاخص های امید به زندگی کمک کند.

حاج غلامرضا شکوهی اضافه کرد: با افزایش زیرساختهای ورزشی دنبال تقویت همه رشته ها هستیم و با درک عمیق این موضوع از سوی شورا و شهرداری امیدواریم بتوانیم اقدامات موثری در همگانی کردن ورزش انجام دهیم.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی،ورزشی T.T SPOR هم بیان کرد : هدف از گشایش این باشگاه فرهنگی ورزشی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی که نوجوانان و جوانان را تهدید میکند می باشد.

آرمان پناهپوری با بیان اینکه در حال حاضر این باشگاه  در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان فعالیت خواهد کرد افزود : این باشگاه در آینده ای نزدیک نسبت به ایجاد فوتبال بانوان در شهرستان اقدام خواهد کرد و محوریت برنامه‌های خود را اخلاق‌مداری قرار می‌دهد.

به گفته مدیرعامل باشگاه فرهنگی،ورزشی T.T SPORکمیته فنی پیشکسوتان بزودی راه اندازی میشود.

ایوب طیبی موسس این باشگاه فرهنگی ورزشی هم افزود : نامگذاری T.T SPOR از ترکیب ، تیم ترکیبی و تاک تیکی برگرفته شده است.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی در کنار کار ورزشی ضروری است و آینده نوجوانان و جوانان و موفقیت آنها با ادغام دو اصل فرهنگ و ورزش تضمین می گردد، خاطر نشان کرد: همچنین به کارگیری مربیان توانمند ورزشی و ارتقای کیفیت کار آنها از دیگر اهداف این این باشگاه می باشد.

طیبی خاطر نشان کرد : بزودی در تمام رده های سنی فعالیت خواهیم کرد.

گفتنی است محل دفتر باشگاه فرهنگی،ورزشی T.T SPOR جنب اداره کار قدیم می باشد و آرمان پناهپوری بعنوان مدیرعامل باشگاه ، ایوب طیبی موسس باشگاه ، علی عنبریان رئیس کمیته انضباطی باشگاه، خانم حمیده رشیدی معاون باشگاه ،

عقیل طیبی و محسن خسروی هیات مدیره و امیررضا کیامرثی بعنوان مربی در این باشگاه مشغول به فعالیت می باشند.

انتهای خبر/آیدا طاهری

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , 13 شهریور 1401 - 0:48

آرزوی موفقیت ❤️🌹