کد خبر : 8916
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

رسالت مجموعه بهداشت ، درمان و بیمه سلامت خدمات به جامعه هدف و مردم است

رسالت مجموعه بهداشت ، درمان و بیمه سلامت خدمات به جامعه هدف و مردم است
نشست مشترک و تعاملی مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.؛

سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست گفت: رسالت ما مجموعه بهداشت و درمان و بیمه سلامت یکی است که همانا ارائه خدمات به جامعه هدف و مردم است و تمام تلاش ما اینست که خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم که تعاملات می تواند در پیشبرد هدف کمک بزرگی می کند.
جاودان سیرت افزود: هم اکنون تعامل و همکاری مطلوبی در زمینه های مختلف در راستای ارائه خدمات به بیمه شدگان و جامعه هدف با بیمه سلامت داریم. پرداخت ها از سوی بیمه سلامت به روز هستند و کسورات به کمترین حد خود رسیده است.
در ادامه سعید رحمانی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران در این نشست گفت: در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات باید چند برابر شود.
وی افزود: استان‌های مختلف بخصوص مناطق محروم هنوز جای کار دارند و نیاز به خدمات ما دارند و باید با سرکشی و بازدید این مهم محقق شود.
رحمانی اظهار کرد: میدان، میدان کار و خدمت است و هرکس مسئولیتی می پذیرد یک فرصت برای خدمات رسانی به مردم است که با تعامل و هم پوشانی بیمه سلامت و مجموعه بهداشت و درمان استان برای خدمت به مردم از فرصت استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم همکاری های بین مجموعه علوم پزشکی یاسوج و بیمه سلامت برای خدمات بهتر به مردم بیش از پیش شود.
رحمانی بیان کرد: با اجرای طرح‌های مختلف از جمله نسخه الکترونیک، پزشک خانواده و بیماران صعب العلاج در سایه هماهنگی ها شروع شده است که از جزیره ای خارج شدیم و با این هماهنگی ها بین دستگاه‌های مردم منتفع می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.