کد خبر : 8859
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

اظهار نظر تاجگردون پس از اتمام همایش کوهنوردی کوه‌گل سی سخت/هنوز میشود خیلی راههای غلط رفته را برگشت

اظهار نظر تاجگردون پس از اتمام همایش کوهنوردی کوه‌گل سی سخت/هنوز میشود خیلی راههای غلط رفته را برگشت
تاجگردون پس از اتمام همایش کوهنوردی کوه‌گل سی سخت یک پست اینستاگرامی منتشر کرد.؛

به گزارش انتخاب فردا ، غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار پستی گفت :
روز گذشته با جمعی از دوستان و جوانان برنامه ای زیبا در کوه گل سی سخت برگزار شد و هر عزیزی تحلیلی داشت فقط خواستم بگویم : هنوز هم میشود با عشق با مردم زندگی کرد هنوز هم میشودبا مردم و بدون دستور اداری یاد شهدا را حتی بالای کوه زنده کرد هنوز هم میشود با جوانان لبخند زد به زندگی ، هنوز هم میشود همه گروهها را در کنار هم جمع کرد بدون نگاه سیاسی ، هنوز میشود خیلی راههای غلط رفته را برگشت ، هنوز هم میشود گاهی اوقات به این فکر کنیم همه چیز قدرت نیست ، هنوز هم میشود به مردمی احترام گذاشت که من را قبول نداشته باشند ولی شهدایشان را فراموش نکردند … هنوز هم میشود…

گفتنی است ، همایش کوهنوردی کوه‌گل سی سخت که در راستای یادمان آزاد سازی خرمشهر طی یک حرکت فرهنگی که با استقبال خودجوش و پرشور اقشار مختلف روز جمعه پنجم خرداد ۱۴۰۲ در کنار یکی از یادگاران عملیات غرورآفرین بیت المقدس حاج غلام تاج گردون (رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم – نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی) بمنظور پاسداشت یاد وخاطره شهدای سوم خرداد برگزار شد که در این همایش برادرشهید هرمز پور با گرامیداشت سوم خرداد و ادای احترام به شهدای والامقام عملیات بیت المقدس از تاجگردون به عنوان شخصیت ملی یاد کرد و گفت:خدمات تاجگردون به عنوان فردی جانباز و عضو خانواده معظم شهدا فراموش نشدنی است.


وی گفت که غلامرضا تاجگردون این افتخار را دارد که خود رزمنده دفاع مقدس و خانواده معظم شهید است و این خانواده بزرگ برای انقلاب ایثارگری کردند .

غلامرضا تاجگردون هم دراین اجتماع پرشوراز سوم خرداد به عنوان فتح بزرگ یاد کرد وباگرامیداشت مقام والای شهدای وجانفشانی ها ومجاهدتهای این عملیات بویژه رشادت های شهید هرمزپور به عنوان فرمانده خود تصریح کرد که پاسداشت مجاهدتهای شهداء یک تکلیف همگانی است.


وی گفت:سوم خردادسالروز تولد شهید هرمزی است و برگزاری این یادمان فرصت خوبی برای تجلیل از مجاهدتهای این فرمانده شحاع دفاع مقدس است..
غلامرضا تاجگردون از سوم خرداد به عنوان فتح بزرگ یاد کرد وباگرامیداشت مقام والای شهدای وجانفشانی ها ومجاهدتهای این عملیات بویژه رشادت های شهید هرمزی به عنوان فرمانده خود تصریح کرد که پاسداشت مجاهدتهای شهداء یک تکلیف همگانی است.
وی گفت:سوم خردادسالروز تولد شهید هرمزی است و برگزاری این یادمان فرصت خوبی برای تجلیل از مجاهدتهای این فرمانده شحاع دفاع مقدس است.
تاجگردون با اهدای لوح سپاسی به برادر شهید هرمز پور گفت :از طرف خانواده شهید تاجگردون ودیگر خانواده های معظم شهداء از مجاهدتهای شهید هرمزپور این فرمانده دلاور و مقام والای این خانواده معظم ، تقدیر می کنم.

شهید هرمزپوردر منطقه زبیدات عراق در ۲۷شهریور ۱۳۶۲درحالی فرماندهی عملیات تیپ زهراس رابرعهده داشت به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

در این همایش با نثار فاتحه از جانباختگان مظلوم دنا هم یاد شد .

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.