کد خبر : 8826
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

جشن روز دختر همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر در فرمانداری گچساران برگزار شد

جشن روز دختر همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر در فرمانداری گچساران برگزار شد
جشن روز دختر ، دهه کرامت و‌ ازاد سازی خرمشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور دختران شاغل در ادارات و دانش اموزان دختر برگزار گردید.؛

به گزارش انتخاب فردا ، فرماندار گچساران در این آیین ضمن تبریک روز دختر و خیر مقدم به مدعوین با اشاره به اینکه دختران جامعه بایستی با الگو قرار دادن سیره و روش زندگی حضرت معصومه(ع) در مواجه با مسائل پیرامون خود با درایت عمل کنند، گفت: دختران باید در تمام مراحل از ارزش‌های اصیل ایرانی و اسلامی جامعه دست نکشند تا به مقام و منزلت والای خویش پی ببرند و به جایگاه رفیعی دست یابند.

در ادامه امام جمعه شهرستان گچساران به  تبیین جایگاه والای دختر در اسلام پرداخت و گفت یکی از افتخاراتی که اسلام برای خانواده‌ها داشته است دختر داشتن است به همین جهت هم تمام سادات و نسل پیغمبر اسلام  ازذریه  حضرت فاطمه زهرا (س)است.

حجت الاسلام حجازی ضمن بیان ویژگی‌های حضرت معصومه (س) اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های  مهم حضرت عبادات ایشان است که باید الگوی دختران امروزی قرار بگیرد  و از آن درس بگیرند.

وی تاکید بر فرهنگ سازی ازدواج اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی داشتند.

سیده حکیمه حسینی منشادی، فعال اجتماعی و فرهنگی و مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان گچساران هم گفت : برگزاری این جشن با هدف تقدیر و تبریک روز دختر و تاکید بر نقش و جایگاه دختران در جامعه برگزار شده است .

گفتنی است در این مراسم از دانش اموزان دختر مدرسه تلخاب شیرین با اهداء هدیه تجلیل شد.

این جشن با برنامه های متنوع و شاد همراه بود .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.