کد خبر : 8785
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۲

قطع ۷ ساعته آب برخی روستاهای اقماری یاسوج

قطع ۷ ساعته آب برخی روستاهای اقماری یاسوج
آب برخی روستاهای اقماری یاسوج بعلت توسعه و اصلاح شبکه آب قطع می شود. ؛

به گزارش روابط عمومی آبفا، علی محمد غریبی با اعلام این خبر اظهار داشت: آب برخی روستاهای اقماری شهر یاسوج فردا پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به طور موقت به دلیل عملیات بهسازی و وصل شبکه آب شرب منطقه تلخسرو قطع می شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب استان گفت: تلخسرو، فنی و حرفه ای، پلیس راه یاسوج به شیراز، سرابتاوه، نره گاه، محمد آباد، چنارستان ها(علیا، وسطی و سفلی)، موردراز (علیا، وسطی و سفلی) و پمپ بنزین منصوری مناطقی است که با قطعی آب روبرو خواهند شد.

وی گفت: این قطعی ۷ ساعت و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ بعدازظهر پیش بینی شده است.

غریبی ادامه داد: ضروری است سـاکنان مناطق یـاد شده قبل از قطعی آب، تدابیر لازم را جهت ذخیره سازی آب مورد نیـاز به‌کار گرفته و همچنـین در ساعات قطعی آب، همکاری مقتضـی را نسـبت بـه صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب وفاضلاب شهرستان بویراحمد انجام دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی از مردم به واسطه این قطعی برنامه ریزی شده، تصریح کرد: در زمان هفت ساعته قطعی آب هیچ نیاز و لزومی نداشته که مشترکان، کنتور، شیرآلات و سایر تاسیسات آبی منازل و املاک خود را دستکاری کنند چرا که با برقراری جریان آب پس از بازه زمانی اعلام شده، توزیع آب با فشار مطلوب در شبکه های توزیع انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.