کد خبر : 8656
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

آیین تودیع و معارفه مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد / غیبت سید طاهر حسینی/تصاویر

آیین تودیع و معارفه مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد / غیبت سید طاهر حسینی/تصاویر

به گزارش انتخاب فردا، امروز شنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ این جلسه در حالی برگزار شده بود که «سید طاهر حسینی» رئیس سابق شبکه بهداشت در اقدامی بی‌سابقه غیبت داشت و حاضر به حضور در جلسه تودیع و معارفه نشد. جهانگیر علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گچساران در این آیین به سخنرانی پرداخته و گفت:

به گزارش انتخاب فردا، امروز شنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ این جلسه در حالی برگزار شده بود که «سید طاهر حسینی» رئیس سابق شبکه بهداشت در اقدامی بی‌سابقه غیبت داشت و حاضر به حضور در جلسه تودیع و معارفه نشد.

جهانگیر علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گچساران در این آیین به سخنرانی پرداخته و گفت: مسئولیت یک امانت الهی است و تکریم ارباب رجوع یک امر ضروریست.


وی با بیان اینکه: مبنای شاخص مدیریت روحیه جهادی می باشد افزود : عملکرد یک مدیر بر مبنای ساعت مشخص نیست بلکه مدیریت جهادی تعیین کننده است.
علیزاده گفت : مشکلات حوزه درمان را رصد میکنیم همه مشکلات طبقه بندی شده به استان ارجاع داده شده لذا از مسئولین علوم پزشکی انتظار میرود مشکلات را بصورت ویژه ببینند و اقدام نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گچساران از خدمات یکایک پرسنل زحمتکش و پر تلاش در حوزه بهداشت و درمان که برای حفظ سلامت جامعه تلاش و فعالیت دارد تقدیر و تشکر نمود.
محمد ملک زاده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این آیین مطالبی در خصوص ویژگی‌های یک مدیر موفق در سیستم بهداشتی و درمانی بیان نمود و اظهار امیدواری کرد، همزمان با اجرای برنامه طرح پزشک خانواده ، تحول نظام سلامت و استفاده از سرمایه های مالی و انسانی موجود، گام‌های موثری در جهت ارتقای شاخص‌های سلامت و ارائه خدمات با کیفیت برداشته شود.


وی سلامتی را از مولفه‌های مهم در امر توسعه دانست و گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری از سوی مسئولین و همراهی منسجم‌تری توسط مردم صورت گیرد.
ملک زاده تصریح کرد : باید سواد سلامت مردم اصلاح و رشد یابد و همچنین برگزاری شبکه آموزش حائز اهمیت است .
وی به طرح پزشک خانواده که در شهرستان گچساران بصورت آغازین و پایلوت آغاز شده اشاره کرد و افزود : جذب ۲۸ نیروی پرستار و ماما خواهیم داشت.
به گفته ملک زاده نگاه ویژه دولت به سلامت فرصت مناسبی برای ارائه خدمتی شایسته به مردم است از اینرو خانه و همه مراکز بهداشت و پایگاههای بهداشت مجهز خواهد شد .
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از آنجا که فعالیت در حوزه بهداشت و درمان یک کار جمعی است و برای فعالیت مطلوب و اثر گذار در این حوزه نیازمند همکاری و یاری تمامی مسئولان شهرستان، علی الخصوص همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم و از تلاش اصحاب رسانه در بحث نهادینه کردن پزشک خانواده تشکر میکنم.
ملک زاده گفت: از زحمات دکتر حسینی در دوره مسوولیتشان تشکر می‌کنم و برای آقای عسکری آرزوی موفقیت داریم.
دکتر حسین عسکری سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز ضمن تقدیر از اعتماد مسوولان دانشگاه و شهرستان برای سپردن مسوولیت حوزه شبکه بهداشت و درمان گفت: امید است با حفظ سرمایه های موجود، ایجاد اتحاد، ارتقای سطح انگیزه کارکنان، هم اندیشی با افراد باتجربه و دوری از حاشیه پردازی ها، و فارغ از هرگونه نگاه و گرایش سیاسی و فرهنگی و قومیتی به اهداف تعیین شده دست یابیم.


طی حکمی از سوی دکتر سعید جاویدان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حسین عسکری بعنوان سرپرست بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب شد.
گفتنی است، عسکری پیش از این مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت را در رزومه خود دارد .

         

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.