کد خبر : 8646
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد:؛

احداث زمین والیبال ساحلی ویژه معلولین

احداث زمین والیبال ساحلی ویژه معلولین
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت : زمینی به وسعت 600 متر دارای استاندارد های لازم در اداره کل بهزیستی برای رشته ورزشی والیبال ساحلی ویژه معلولین احداث شد.؛

به گزارش انتخاب فردا ، محمد کریم آریا در تشریح این خبر اظهار داشت : در رشته والیبال ساحلی باتوجه به تعداد بالاتر از ۳۰ نفر ورزشکار و علاقمند به این ورزش در میان ناشنوایان استان کهگیلویه وبویراحمد،بستر مناسبی برای پرداختن به این مقوله وجود نداشت.
وی افزود: بطور مثال در استانهای شمالی و دو استان در جنوب بواسطه ی نزدیکی به دریا فرصت این ورزش و گسترش آن مهیا است ولی در استان ما تاکنون به آن پرداخته نشده است.


آریا بیان کرد: تاکتیک تیمی و هزینه های مالی والیبال ساحلی به مراتب کمتر از والیبال سالنی است که با توجه به تعداد اندک تیمهای شرکت کننده در سطح ملی و داشتن پتانسیل و استعدادهای فردی در بین ناشنوایان میتوانیم شاهد رشد چشمگیر و افتخار آفرینی این عزیزان در کوتاه مدت و میان مدت باشیم، وی تصریح کرد : همچنین با توجه به سختی کار پرسنل سازمان بهزیستی راه اندازی این رشته ورزشی میتواند باعث نشاط ، تقویت روحیه کارکنان و افزایش انگیزه شغلی گردد.

وی اظهار کرد: وجود سالنهای والیبال در سطح استان برای معلولین فرصت ورزشی خوبی است اما والیبال ساحلی قاعده ای مستثنی دارد کارهای نو و ایده های دارای خلاقیت ویژگی منحصر به فردی در ناشنوایان ایجاد می کند و این کار برای اثبات امتیاز معلولین در رشته ی ورزشی والیبال ساحلی در سطح ملی تاثیرگذار است.
آریا بیان کرد: ماخود را ملزم می‌داریم که در سایر شهرستانهای استان کهگیلویه بویراحمد برای توسعه و گسترش حضور معلولین در جامعه ورزشی ،در کنار اداره ورزش جوانان بتوانیم زمین های فوتبال، فوتسال را مهیا کنیم و ایجاد فضای خلاقیت و نوآوری در ورزش های مختص این جامعه هدف که پیش از این برایشان محصور مانده بود را ایجاد کنیم.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای جمعیت ورزشی ناشنوایان استان کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون در سطح ملی موفق به کسب امتیازهای برجسته ای شدند چه در زمینه ی ورزش حرفه ای چه سایر رشته ها بطور مستمر کمکهای مالی انجام شده است.

انتهای خبر/آیدا طاهری

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.