کد خبر : 8220
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

​رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران :؛

اسامی برگزیدگان مسابقه عکاسی «عید نیایش» اعلام شد

اسامی برگزیدگان مسابقه عکاسی «عید نیایش» اعلام شد
از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران،اسامی چهار نفر برنده مسابقه « نماز عید فطر(عیدنیایش) » اعلام شد.؛

به گزارش انتخاب فردا ؛ اسامی خانم ها سرکارخانم ستایش ولی پور ، صدیقه محمدی ازشهرستان گچساران و آقایان یاسر مرادی از شهرستان گچساران و آقای نیما علافی سلماسی از شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی به عنوان برندگان «مسابقه عکس نماز عید فطر»، اعلام شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اظهار داشت : مسابقه عکس نمازعید فطربا همکاری کانون بسیج هنرمندان گچساران ، همزمان با برگزاری نماز عید فطر با عنوان (عید نیاش) توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار گردید.
اورنگ نارکی با بیان اینکه مهلت اعلام شده آثار اول تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ عنوان شده بود افزود : تعداد ۶۵ اثر عکس از ۲۱ عکاس شهرستانی و خارج از استان به امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال گردیدکه این آثار جلوه های زیبایی از وحدت و همدلی و بندگی هموطنان و همشهریان در پایان یک ماه بندگی و میهمانی خداوند متعال را در قاب تصویر نشان می داد.
وی گفت : در نهایت پس از داوری این آثار ۴ عکاس به عنوان منتخیبن این مسابقه انتخاب گردیدند که در پایان با اهداء لوح تقدیر و جایزه از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران هدف از برگزاری این مسابقه عکس را توسعه، نشر و ترویج معارف غنی نماز و آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ والای نیایش و بندگی عنوان کرد.

انتهای خبر/ط

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.