کد خبر : 8003
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۵۲

جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جذب کرد

جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جذب کرد
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان در سال گذشته در مجموع نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جذب کرده است. ؛

سید علی معتمدی پور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سازمان در سال گذشته، در بین تمام دستگاه های اجرایی استان بالاترین میزان جذب تسهیلات از لحاظ مقدار را داشته است.

وی با اشاره به تسهیلات ماده ۵۲، افزود: سال گذشته نزدیک به ۸۸۰ میلیارد تومان پروژه در استان تعریف شد تا استان از ظرفیت ماده ۵۲ بهره ببرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماده ۵۲، تسهیلات جذب نشده سال های گذشته مربوط به همه استان هاست و فرصت مجددی به سازمان هاست تا بتوانند از این موقعیت استفاده کنند.

معتمدی پور عنوان کرد: هیچ سازمانی در کهگیلویه و بویراحمد به جز سازمان جهاد کشاورزی نتوانست از این ظرفیت ماده ۵۲ بهره ببرد و جذب داشته باشد.

وی ادامه داد: این سازمان توانست در این زمینه ۳۰ میلیارد تومان جذب کند.

ماده ۵۲ مربوط به تسهیلاتی است که سال های گذشته در کل کشور جذب نشده بود.این تسهیلات که در سال ۹۹ و قبل از آن جذب نشده بودند در یک جا جمع می شود و در قالب ماده ۵۲ تعریف می شوند.

هر استانی هر چه پروژه دارد معرفی می کند و به میزان تناسب پروژه، ظرفیت استان و دیگر موارد مبلغی به استان ها تخصیص می یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.