کد خبر : 7451
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

دیدار جانشین سپاه فتح در ستاد تخصصی اقشار بسیج استان کهگیلویه و بویر احمد با خانواده زنده یاد نعمت اله حجازی

دیدار جانشین سپاه فتح در ستاد تخصصی اقشار بسیج استان کهگیلویه و بویر احمد با خانواده زنده یاد نعمت اله حجازی
در آستانه سال جدید جانشین سپاه فتح در ستاد تخصصی اقشار بسیج استان کهگیلویه و بویر احمد جناب سرهنگ حاج ارسلان جو ، مسئول بسیج هنرمندان استان جناب سرهنگ اصالت و جمعی از مسئولان استانی اقشار در رده های مختلف به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه با حضور در منزل زنده یاد سید نعمت اله حجازی دیدار و با فرزندان و همسر این وی در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند و یاد وی را گرامی داشتند.؛

به گزارش انتخاب فردا ، جانشین سپاه فتح در ستاد تخصصی اقشار بسیج استان کهگیلویه و بویر احمد در این دیدار گفت : درگذشت زودهنگام هنرمند فرهیخته، مداح اهل بیت (ع ) زنده یاد نعمت اله حجازی که عمری حنجره اش معطر به نام سالارشهیدان و اهل بیت (ع) بود ، ضایعه ای دردناک را برای جامعه فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویر احمد ، رقم زد.
سرهنگ حاج ارسلان جو گفت : بی شک خدمات آن بسیجی ساعی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی که از مجاهدان عرصه ی فرهنگ و هنر و نام آشنای حوزه بسیجیان بود، باقیات الصالحات ایشان خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این دیدار با اشاره به اهمیت هنر در جامعه و نکوداشت هنرمندان که سرمایه های معنوی کشور هستند، بر حفظ و احیای این سنت تأکید کرد.
اورنگ نارکی افزود : دوست داشتیم در زمان حیات این هنرمند انقلابی و بسیجی در میان خانواده حضور می‌یافتیم که دست تقدیر این چنین نشد.
همگی با قرائت فاتحه یاد و خاطره این هنرمند فقید را گرامی داشتند .
“سید نعمت اله حجازی”فعال فرهنگی، مداح اهل بیت(ع) ، مسئولیت کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان ، مسئول پیگیری امور کانون های فرهنگی مساجد شهرستان و همچنین از کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران بود که بر اثر سکته قلبی در فروردین ۱۴۰۱ درگذشت.

انتهای خبر /آیدا طاهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.