کد خبر : 7443
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۰

یک استقلالی «یقه» آبی‌ها را می‌گیرد؟/ فولاد مرهم زخم پرسپولیس!

یک استقلالی «یقه» آبی‌ها را می‌گیرد؟/ فولاد مرهم زخم پرسپولیس!

تیم فوتبال استقلال برای رسیدن به رده دوم جدول لیگ بیست و دوم باید از سد تیمی بگذرند که یک آبی‌پوش سابق هدایت این تیم را برعهده دارد. فولاد اما می‌تواند مرهمی بر زخم عمیق پرسپولیس باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین دیدار استقلال در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت تا با پیروزی برابر شاگردان علیرضا منصوریان جای پرسپولیس را در رده دوم جدول بگیرد.

آبی های تهران که با شکست روز شنبه پرسپولیس برابر سپاهان خنده روی لب شان نقش بست، حالا امیدوارتر از قبل تلاش خواهند کرد با پیروزی برابر فولاد از سرخپوشان تهرانی عبور کنند و با یک امتیاز بیشتر به جایگاه دوم برسند و در فاصله سه امتیازی سپاهان قرار بگیرند.

شکستی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان متحمل شد این تیم را ۴۵ امتیازی نگه داشت و حالا استقلال این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد ۴۶ امتیازی شود و موقعیتش را در جدول بهتر کند.

هر چند شاگردان ساپینتو در این بازی کار آسانی ندارند اما فولاد بعد از لیگ قهرمانان آسیا و تغییراتی که در کادر فنی این تیم صورت گرفت هنوز به شرایط مطلوب برنگشته و آشفتگی تاکتیکی در این تیم وجود دارد.

با این حال حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت فولاد که سابقه سرمربیگری در استقلال را هم دارد، شرایط این مسابقه را متفاوت خواهد کرد. اگر فولاد بتواند استقلال را متوقف کند بهترین هدیه را به پرسپولیس داده و مرهمی بر زخم این تیم خواهد بود.

در یکی دیگر از دیدارهای امروز گل گهر در زمین خودش میزبان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول است. شاگردان امیر قلعه نویی با گرفتن سه امتیاز از نفت مسجدسلیمان می توانند همچنان کورسوی امیدی به رده های بالای جدول داشته باشد.

کمترین ثمره گرفتن سه امتیاز از تیم جنوبی این است که سیرجانی ها جای مس رفسنجان در رده چهارم را خواهند گرفت و ۴۰ امتیازی می شوند. نفت مسجدسلیمان هم که هفته گذشته بعد از هفته ها یک پله از انتهای جدول بالا آمدند، در صورت شکست در این دیدار یک گام دیگر به سقوط نزدیکتر خواهند شد.

برنامه دیدارهای روز دوم از هفته بیست و سوم لیگ برتر:

یکشنبه ۲۱ اسفند

* آلومینیوم اراک – پیکان – ساعت ۱۴
* هوادار – مس کرمان – ساعت ۱۵
* گل گهرسیرجان – نفت مسجدسلیمان – ساعت ۱۷
* فولاد – استقلال – ساعت ۱۹

دوشنبه ۲۲ اسفند

* ذوب آهن – نساجی مازندران – ساعت ۱۵
* صنعت نفت آبادان – ملوان – ساعت ۱۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.