کد خبر : 737
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۴۴

نخستین کارخانه تولید خوراک آبزیان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد

نخستین کارخانه تولید خوراک آبزیان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد

یاسوج- ایرنا- نخستین کارخانه تولید خوراک آبزیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت بخش خصوصی و مبلغ اولیه ۱۵میلیارد تومان از طریق سهم آورده و تسهیلات بانکی در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار بویراحمد عصر سه شنبه در حاشیه این آیین اظهار داشت: مزیت و ارزش افزوده این طرح در دو بخش است اول اینکه زنجیره پرورش و تولید مزارع پرورش ماهی را در شهرستان تکمیل می کند و دوم اینکه یک کار تحولی و برای اولین بار است که در سطح استان انجام می شود.

شهرام مهدوی مطلق افزود: بیش از ۱۳۰ طرح پرورش ماهی فعال در شهرستان بویراحمد وجود دارد که خوراک آنها از بیرون تهیه می شد و هرازگاهی با مشکل تامین خوراک برای مزرعه های پرورش ماهی روبرو می شویم، طبق برنامه پیش بینی شده تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که در سال بالغ بر ۱۰ تن خوراک آبزیان استان و شهرستان را تولید خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در حوزه تولید و اشتغال آفرینی باید تلاش کرد تا  زنجیره های تولید تشکیل و تکمیل شود.

مهدوی بیان کرد: توجه به زنجیره تولید بسیار مهم تر از صرف پروژه های تولیدی است و در زنجیره تولید تمامی بخش های یک حوزه فعال می شوند.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: تولید دانش بنیان و اشتغالزایی مستلزم تشکیل زنجیره های تولید در درون است و بخشی نگری در تولید باعث اشتغالزایی پایدار یا توسعه پایدار نخواهد شد.

وی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذار وظیفه دولتمردان بوده و شهرستان بویراحمد فضای مناسبی برای سرمایه گذاری های پایدار است.

مهدوی اضافه کرد: دست سرمایه گذاران متعهد و دغدغه مند را برای سرمایه گذاری در شهرستان می بوسیم، شهرک های صنعتی یاسوج فضای بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و سرمایه گذاران است.

به گزارش ایرنا، همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۰۶ پروژه در شهرستان بویراحمد به ارزش حدود ۸۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.