کد خبر : 6878
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

رئیس اتاق اصناف گچساران:؛

واحدهای صنفی بدون پروانه کسب در گچساران ساماندهی می‌شوند

واحدهای صنفی بدون پروانه کسب در گچساران ساماندهی می‌شوند
رئیس اتاق اصناف گچساران گفت : تمامی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب به طور جدی ساماندهی می‌شود.؛

فرزاد اکبری در گفتگو با انتخاب فردا ، گفت : ساماندهی و شناسایی واحدهای فاقد پروانه و جمع آوری مطالبات معوقه اتحادیه های امور صنفی توسط کارگروه اتاق اصناف در دست اجراست.

وی افزود : گشت های مشترک و نظارت بر اصناف شهرستان گچساران  خصوصا نظارت بر اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی توسط بازرسان صنعت و معدن، اتاق اصناف، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی در ۲ نوبت صبح و عصر و حتی در ایام تعطیل به صورت ویژه انجام خواهد گرفت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف،بلافاصله برخورد قانونی انجام می‌شود.

اکبری اظهار کرد: این تیم ها، در روزهای پایانی سال و ایام نوروز بازار شهرستان را رصد می کنند.

وی افزود: باتوجه‌ به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز، بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

اکبری با بیان اینکه با هر واحد صنفی که حقوق مصرف‌ کننده را رعایت نکند به طور جدی برخورد می شود ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی و کم فروشی موضوع را به واحد نظارت و بازرسی ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد : ۱۶ فروشگاه توزیع کالاهای پرمصرف دارای پروانه در راستای تعدیل قیمت ها و تنظیم بازار در محلات مختلف شهرستان کالاهای اساسی را به نرخ دولتی توزیع می کنند.

اکبری گفت : در حال حاضر ۲۳ فروشگاه زنجبره ای در سطح شهرستان گچساران در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۴ فروشگاه دارای پروانه فعالیت و ما بقی در دست اقدام می باشد.

وی خاطر نشان کرد: نظارت بر روند توزیع کالای اساسی بصورت هفتگی از سوی بازرسان اتاق های اصناف و اتحادیه ها و بازرسان بسیج اصناف نیز صورت می‌گیرد .

رئیس اتاق اصناف گچساران گفت : در حال حاضر ۵ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در سطح شهرستان وجود دارد و حدود ۵۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب داریم.

انتهای پیام/آیدا طاهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , 14 اسفند 1401 - 23:42

چرا واحد صنفی خودش دنبال گران فروشان نمیره من یک بارگران فروشی یک مغازه را بافاکتور اعلام کردم اخرش خودامورصنفی گفت بیا شکاین پس بگیر