کد خبر : 6864
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

شهردار دوگنبدان خبر داد؛؛

آغاز عملیات ویژه و جهادی ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر در شهر دوگنبدان در آستانه عید نوروز

آغاز عملیات ویژه و جهادی ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر در شهر دوگنبدان در آستانه عید نوروز
شهردار دوگنبدان از تشدید فعالیت‌های عمرانی در آستانه نوروز در شهر خبر داد و گفت: در این راستا گروه‌هایی به صورت ویژه و جهادی در محورهای اصلی شهر کار ترمیم و لکه گیری آسفالت، ترمیم و اصلاح جدول و پیاده‌روها را انجام می‌دهند.؛

رضا قشقایی در گفتگو با انتخاب فردا ، با درخواست از شهروندان برای همکاری با این گروه‌ها تصریح کرد: از روز ۱۵ اسفند این گروه‌ها در بلوار اصلی شهر از فکه فرودگاه تا نرگسی، ورودی تمام پارکها و معبرهای پر تردد ، جاده آبشیرین ، جاده پازنان فعالیت خود را با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری آغاز نموده اند.


وی خاطر نشان کرد: این عملیات در جهت تسهیل در تردد مسافران نوروزی و همشهریان عزیز ،توسط نیروهای خدماتی و ماشین آلات شهرداری دوگنبدان در دست اجراست .
قشقایی همچنین از پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر از هر گونه ضایعات همزمان با فرا رسیدن سال جدید خبر داد و گفت: در آستانه ورود مسافران و گردشگران نوروزی کلیه خیابانها و کوچه های شهر دوگنبدان توسط ماشین آلات و کارگران خدمات شهری شهرداری پاکسازی خواهد شد و در روزهای آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.


شهردار دوگنبدان از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری خیابانها و فضای سبز با شهرداری همکاری تنگاتنگی داشته باشند تا رضایتمندی مردم و میهمانان نوروزی فراهم شود.
رئیس شورای شهر دوگنبدان هم افزود :  با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، مانند سالهای گذشته علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر، اقداماتی در راستای خدمات رسانی و ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و مهمانان نوروزی در دستور کار شهرداری دوگنبدان قرار گرفته است.
غلامرضا شکوهی ضمن تاکید بر لزوم تعامل و همدلی بخشهای مختلف شهرداری در مهیا کردن کلیه امکانات و تمهیدات لازم در استقبال از بهار و مسافرین نوروز وگردشگران و ایجاد نشاط و شادابی شهروندان را امری ضروری عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.