کد خبر : 6546
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

رئیس کمیته امداد امام(ره)شهرستان گچساران خبر داد؛

بیش از۳هزارکیف و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

بیش از۳هزارکیف و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد
رئیس کمیته امداد امام(ره)شهرستان گچساران گفت : به همت شرکت بهره‌برداری نفت وگاز شهرستان گچساران 3 هزار و پانصد و شانزده کیف مدرسه ای ونوشت افزار به فرزندان دانش آموز ،تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد. ؛

به گزارش انتخاب فردا ، هوشنگ دارفرین ارزش ریالی هر بسته نوشت‌افزار و کیف مدرسه را ، ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: این تعداد نوشت‌افزار در راستای رفع محرومیت در مناطق روستایی استان توزیع شد.
دارفرین اظهار داشت: از این تعداد ۸۰ بسته در روستاهای اطراف، شهرستان گچساران توزیع شده است.


وی توجه به محرومیت‌زدایی در روستاها را امری ضروری عنوان کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم با کمک خیران و کمک‌های مردمی، این حرکت در طول سال تداوم یابد و بتوانیم به دانش‌آموزان نیازمند کمک‌های بیشتری داشته باشیم.
دارفرین گفت: این فعالیت در راستای ترغیب و تشویق کودکان مددجو به تحصیل  و رفع بخشی از مشکلات و موانع تحصیلی قشر آسیب‌پذیر جامعه انجام شده و این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.
رئیس کمیته امداد امام(ره)شهرستان گچساران ضمن تقدیر و تشکر از کمک و همکاری شرکت بهره‌برداری نفت وگازگچساران بیان کرد : درصدد هستیم با حمایت از دانش‌آموزان، علاوه بر حفظ کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند، رشد علمی و فرهنگی را در راستای بهبود سبک زندگی و معیشت این خانواده‌ها مورد توجه قرار دهیم و در این مسیر نیازمند کمک نیکوکاران و خیران هستیم.
گفتنی است بسته ها با حضور رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران ، رئیس و پرسنل کمیته امداد امام(ره)شهرستان گچساران ، اعضای شورا و دهیاری های هر روستا در مسجد  همان روستا اهدا شد.
انتهای خبر/آیدا طاهری

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.