کد خبر : 6097
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

استقبال پرشور مردم گچساران از ایستگاه عکاسی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استقبال پرشور مردم گچساران از ایستگاه  عکاسی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به مناسبت۴۴ سالگی انقلاب اسلامی همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ۱۴۰۱ یک ایستگاه نقاشی روز شنبه در محل پد خندق گچساران برپا شد که با استقبال گرم و پرشور مردم مواجه شد .؛

به گزارش انتخاب فردا؛ رئیس فرهنک وارشاد اسلامی گچساران گفت : امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن جهت ایجاد نشاط اجتماعی و با هدف گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر و ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی برنامه‌های ویژه‌ای را با همکاری هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
اورنگ نارکی اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر نیز در جشن انقلاب پر رنگ ظاهر شدند و ضمن حضور در راهپیمایی، به خلق آثار هنری پرداختند.
وی افزود :  غرفه ایستگاه  عکاسی انقلاب از جمله برنامه های فرهنگی بود که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  دایر شده بود که با استقبال بسیار زیاد شرکت کنندگان روبرو شد.
نارکی بیان کرد : در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ، شرکت کنندگانی که با عشق و ارادت به وطن و نظام خود به همراه فرزندان و نوه های خود حضور داشتند با دردست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی ،  تمثال شهدا ، ، پلاکاردها یا چهره های منقش به پرچم و … تصاویر یادگاری خود را از این راهپیمایی ثبت کردند.
رئیس فرهنک وارشاد اسلامی گچساران گفت : راهپیمایی مردمی امسال از شلوغ ترین و پرشورترین راهپیمایی های دهه اخیر در گچساران بود. سیل جمعیت با شور و اشتیاق و جنب و جوش به همراه خانواده و بخصوص با کودکان و نوجوانان این مراسم را متفاوت و شلوغ‌تر از سالهای قبل کرده بود عکاسان و تصویربرداران حرفه‌ای زیادی امروز در میان جمعیت و بر بام ساختمان های بلند شهر و یا بر روی بالابر در حال ثبت این خروش حماسی مردم گچساران بودندهمه با تلفن همراه به دنبال ثبت لحظات ناب از این جشن بزرگ بودند، یکی عکس می گرفت و دیگری فیلم و عده ای دیگر هم با گرفتن عکس یادگاری در ایستگاه  عکاسی انقلاب لحظات ماندگاری را به ثبت رساندند.
گفتنی است امام جمعه گچساران – سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران هم با حضور در ایستگاه  عکاسی انقلاب تصاویر و لحظات نابی را گرفتند که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.
انتهای خبر/آیدا طاهری

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.