کد خبر : 587
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۴۴

۴۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویر احمد افتتاح و کلنگ زنی می شود

۴۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویر احمد افتتاح و کلنگ زنی می شود

یاسوج- ایرنا- دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یکهزار و ۹۳۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایرنا، سیدافضل حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در هفته دولت ۳۸۸ پروژه‌ عمرانی با اعتبار یکهزار و ۸۴۰ میلیارد تومان و ۲۴ پروژه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار و اعضای شورای اداری در گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام شهدا را سرآغاز برنامه های هفته دولت بیان کرد.

حسینی همچنین حضور در جمع خانواده معزز شهدا، نشست های خبری مسئولین ارشد استانی و مسئولین دستگاه های اجرایی، سخنرانی آنها در نماز جمعه و سفرهای آنها به شهرستان های استان و گزارش عملکرد دولت مردمی و انقلابی و دستاوردهای نظام را از دیگر برنامه های هفته دولت اعلام کرد.

وی افزود: دستاوردها و عملکرد دولت در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی واجتماعی، بهداشت و درمان، بیان برنامه های پیش رو و چشم انداز در استان از ظرفیت صدا و سیما و رسانه های گروهی در رسانه های مکتوب و غیرمکتوب، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای مردم اطلاع رسانی می شود.

وی حضور در برنامه زنده شبکه دنا و نشست خبری با استاندار و معاونین استاندار و بیان برنامه های هر روز هفته دولت در گفتگوی ویژه خبری رادیویو و تلویزیونی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.