کد خبر : 553
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

آغاز عملیات انتقال نیروها به منطقه آتش سوزی کوه خامی با مشارکت شرکت نفت

آغاز عملیات انتقال نیروها به منطقه آتش سوزی کوه خامی با مشارکت شرکت نفت

به گزارش انتخاب فردا ، استاندار در بازدید هوایی از منطقه آتش سوزی در کوه خامی گچساران و باشت گفت: عملیات انتقال نیروها با بالگرد شرکت نفت آغاز شد. سید علی احمد زاده افزود: دو فروند بالگرد دیگر نیز از هلال احمر و ارتش نیز به زودی به منطقه اعزام می شوند تا نیروها را

به گزارش انتخاب فردا ، استاندار در بازدید هوایی از منطقه آتش سوزی در کوه خامی گچساران و باشت گفت: عملیات انتقال نیروها با بالگرد شرکت نفت آغاز شد.

سید علی احمد زاده افزود: دو فروند بالگرد دیگر نیز از هلال احمر و ارتش نیز به زودی به منطقه اعزام می شوند تا نیروها را به منطقه آتش سوزی منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای جوان که می توانند به ارتفاعات صعود کنند از هم اکنون حرکت خود را آغاز کنند، گفت: سایر نیروها نیز با بالگرد همراه با تجهیزات کامل به منطقه اعزام می شوند.

احمدزاده از نیروهایی که در منطقه حاضر می شوند و کار اطفاء حریق را انجام می دهند خواست که نکات ایمنی را رعایت کنند و افزود: آتش از دو منطقه شرقی و غربی در حال گسترش است و تاکنون یک صد و پنجاه هکتار از مراتع و جنگل های منطقه حفاظت شده خامی در آتش سوخته است.

استاندار اضافه کرد: با توجه به صعبت العبور بودن منطقه امکان استفاده از بالگرد آب پاش وجود ندارد ولی همه امکانات مورد نیاز شامل آب، غذا و تجهیزات اطفاء حریق در اختیار مهار کنندگان آتش قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.