کد خبر : 5474
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

با حضور معاون توسعه و منابع استانداری کهکیلویه و بویراحمد؛

گزارش تصویری/ کلنگ زنی و افتتاح پروژه های دهه فجر در گچساران

گزارش تصویری/ کلنگ زنی و افتتاح پروژه های دهه فجر در گچساران
همزمان با هشتمین از دهه مبارک فجر، ۶۶پردژه عمرانی، اقتصادی گچساران با حضور نماینده گچساران، با حضور معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار، مدیران استانی و شهرستانی کلنگ زنی و با افتتاح شد.؛

تکریم و تجدید میثاق با شهدا و خانواده شهدا
به گزارش انتخاب فردا ، درابتدای این برنامه کاری ابتدا مسئولین بر گلزار شهدای امامزاده جعفر حاضر و با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند.
معاون توسعه و منابع انسانی ، نماینده مردم در مجلس و مدیران شهرستانی در ادامه با حضور در خانه شهید محرابی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند .
پیوند در این دیدار خانواده شهدا را مایه آبرو و عزت جامعه دانست و افزود : برای ما مسئولین خدمت به خانواده شهدا افتخار است.
سپس مرادعلی پیوند با همراهی سید ناصر حسینی نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران و برخی مدیران استانی و شهرستانی در شهرستان گچساران حاضر و پروژه های این شهرستان را افتتاح یا کلنگ زنی کردند.
۸ پروژه برقی افتتاح یا کلنگ زنی شد
در ادامه معاون توسعه و منابع استانداری کهکیلویه و بویراحمد پروژه های شرکت توزیع نیروی برق شهرستان را کلنگ زنی یا افتتاح کرد.
این پروژه ها شامل ۸ پروژه است که با کلنگ زنی پروژه خط دو مداره امامزاده جعفر (پایداری شبکه) با ۴۶۰ متر شبکه ضعیف، ۶۲۰۰ متر شبکه متوسط با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال انجام شد.
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های راه روستایی
کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت گرم محور امامزاده جعفر – جهان اباد به طول ۵ کیلومتر انجام شد.
این پروژه با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال به نمایندگی از پروژه های قابل بهره برداری بهسازی و آسفالت راه نیم دور – اسپر به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی سرآب ننیز به طول ۴۵۰۰ متر با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی
طرح احداث پارک مسکن مهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، تکمیل بلوار شهید تاجگردون حد فاصل کوچه یازده شمالی کارکنان تا فلکه نرگسی به طول یکهزارو ۷۰۰ متر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، طرح احداث روستای شمس عرب به مساحت ۹۰۰ متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال، طرح ایستگاه گازرسانی به پتروشیمی تامین ۲۰۰ متر مکعب در ساعت گاز مورد نیاز پتروشیمی با اعتبار ٣٠٠ میلیارد ریال از مهمترین طرح های افتتاحی گچساران در دهه فجر در این شهرستان بود.
عملیات اجرایی ۱۰ طرح توسعه شهری دوگنبدان آغاز شد
با حضور مسئولان عملیات اجرایی ۱۰ طرح توسعه شهری در دوگنبدان شامل فضای سبز تکمیل کانال ها و ساخت بوستان آغاز شد.
شهردار دوگنبدان گفت:این طرح ها با ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شده است.
رضا قشقایی افزود: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی تکمیل کانال حد فاصل مدرسه فراش بندی تا پل شهید محلاتی با مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به طول ۵۵۰ متر مربع، ساخت کالورت ضلع شمالی فرودگاه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۶۰۰ متر طول، عملیات اجرایی ساخت کانال دفع آب های سطحی خیابان پیروزی به مساحت ٢۰٢ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و تکمیل کانال حد فاصل پل ۱۰۸ تا مدرسه فراش بندی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بطول ۴۰۰ متر آغاز شد.
شهردار دوگنبدان ابراز کرد: همچنین طرح های ساخت پل بلوار اندیشه با اعتبار ٢٠ میلیارد ریال، پیاده رو سازی خیابان رزمندگان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، پیاده روسازی ضلع جنوبی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به مساحت ١۰ هزار متر مربع، پیاده رو سازی محله لبنان با اعتبار ١٣ میلیارد ریال و مساحت ۱۱۰ متر، ساخت بوستان لاله با اعتبار پنج میلیارد به مساحت ٢ هزار متر، ساخت فاز دوم پارک پونه با اعتبار ٢٠ میلیار ریال و مساحت ٢١ هزار متر مربع از دیگر طرح هایی است که عملیات اجرایی آنان شروع شده است.
تقدیر نماینده از شهردار دوگنبدان و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران
نماینده مردم گچساران و باشت گفت: شهردار دوگنبدان در کار خود خبره و به صورت علمی عمل می کند و تا کنون موفق عمل کرده است.
سید ناصر حسینی پوراظهار کرد: شهردار دوگنبدان مدیری برنامه ریز و برنامه محور است.
وی افزود: دکتر قشقایی فردی علمی است و از زمان تصدی شهرداری دوگنبدان تا کنون در زمینه زیر ساخت های شهر اقدامات خوبی را انجام داده است.
نماینده مردم گچساران و باشت ابراز کرد: زیر ساخت شهر دارای مشکل است و ما به عنوان مسوول با تمام توان کمک و اعتبارات مورد نیاز را تامین خواهیم کرد تا این مشکلات رفع شود.
پس از آن حسینی پور در آیین افتتاح پارک روستای شمس العرب از اقدامات ارزنده بنیاد مسکن در سطح شهرستان قدردانی و از مدیر این نهاد تقدیر و تشکر به عمل آورد.
وی اذعان کرد: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران توانسته است بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی را در زمینه اجرای طرح هادی در روستاها،احداث مسکن، آسفالت معابر روستایی را اجرایی کند.
حسینی بیان کرد: مهندس راغ پور فردی جهادی و پای کار است و تا کنون اقدامات بسیاری را در زمینه آبادانی روستاها انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی پروژه های بنیاد مسکن در سطح شهرستان فعال هستند.

انتهای خبر/آیدا طاهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.