کد خبر : 5455
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان گچساران :؛

برگزاری همایش های پیاده روی به خانواده شادی و نشاط می دهد

برگزاری همایش های پیاده روی به خانواده شادی و نشاط می دهد
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان گچساران  گفت: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه فجر  روز سه شنبه  18 بهمن در گچساران با حضور جمعی از مسئولان و استقبال پر شور مردم شهرستان گچساران برگزار شد که با شور و حال خاصی همراه بود. ؛

به گزارش انتخاب فردا ، در حاشیه این برنامه مفرح،اسماعیل ولایت برگزاری این همایش را  با هدف تحرک بیشتر مردم و ایجاد شور و نشاط به منظور سلامت خانواده‌ها در شهرستان عنوان کرد .

ولایت  افزود : برای این برنامه جوایزی همچون کمک هزینه به دو نفر برای سفر مشهد مقدس، ۵ کارت هدیه، ۲۵ ست ورزشی در نظر گرفته شده بود که تقدیم مردم شد و دراخر به دلیل حمایت مردم از این همایش توسط رییس همگانی پنج عدد کارت هدیه دیگر به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

وی همایش پیاده روی خانوادگی را برنامه خوب و مفرحی عنوان کرد و گفت:  جمعیت بسیار زیادی در سنین مختلف در این برنامه شرکت کردند که ستودنی بود.

او توسعه ورزش همگانی را نیازمند عزم همگانی عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و خیرین باید کمک کنند ضمن اینکه باید از ظرفیت آنها نیز استفاده شود.

ولایت تصریح کرد : افزود: ایجاد نشاط، شور ، شوق و تحکیم بنیان خانواده از ره آوردهای حضور در ورزش های همگانی است و افرادی که از این ورزش ها استقبال می کنند علاوه بر افزایش طول عمر کمتر بیمار می شوند.

رییس هیت  ورزشهای همگانی گچساران با بیان اینکه گفت: برگزاری همایش های پیاده روی به خانواده شادی و نشاط می دهد متذکر شد: هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان گچساران برنامه‌های متعددی برای گروه‌ها و اقشار مختلف در راستای همگانی شدن ورزش دارد، امید است با کمک تمام مسئولان، سازمان‌ها و دستگاه‌ها این امر در راستای سلامت خانواده، جامعه و ایران تحقق یابد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با همکاری هیات ورزش‌های همگانی، شهرداری و شورای اسلامی شهر و کمیته  ورزش و جوانانستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان گچساران برگزار شد.

مسیر پیاده روی از استادیوم تختی آغاز و پس از ادای احترام ورزشکاران به شهدای گچساران به اتمام رسید.

گفتنی است جوابزشرکت کنندگان این همایش در گلزارشهدا اهدا گردید.

انتهای خبر/آیدا طاهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.