کد خبر : 489
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

۴ پروژه بنیاد مسکن گچساران با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد

۴ پروژه بنیاد مسکن گچساران با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد

محمد مراد راغپور در گفت و گو با انتخاب فردا ، افزود: این مهم به برکت نظام جمهوری اسلامی موجب دگرگون شدن چهره روستاها، توسعه و آبادانی و محرومیت زدایی شده است. به گفته راغپوربهبود زیرساخت های روستاها در توسعه پایدار این مناطق و ایجاد انگیزه برای روستاییان در راستای توسعه کشور از سوی بنیاد

محمد مراد راغپور در گفت و گو با انتخاب فردا ، افزود: این مهم به برکت نظام جمهوری اسلامی موجب دگرگون شدن چهره روستاها، توسعه و آبادانی و محرومیت زدایی شده است.
به گفته راغپوربهبود زیرساخت های روستاها در توسعه پایدار این مناطق و ایجاد انگیزه برای روستاییان در راستای توسعه کشور از سوی بنیاد مسکن، موجب شده در راستای سیاست ها و راهبردهای توسعه ای مسکن کشور گام های مطلوبی بردارد و مطابق با رویکردهای و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کند.
وی افزود: بهره برداری از پروژه زیرسازی، و آسفالت امامزاده جعفر و شهرک مهاجرین به متراژ ۱۰هزار متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خواهد بود و افتتاحیه پارک محله ای واقع در روستای محمد آباد لیشتر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و پارک وحدت واقع در روستای گناوه با اعتبار ۸۰۰۰میلیون ریال از دیگر پروژه ها می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.