کد خبر : 4416
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

به مناسبت هفته گرامیداشت « مقام زن و روز مادر »؛

همایش تجلیل از بانوان شاغل در گچساران برگزار گردید+تصاویر

همایش تجلیل از بانوان شاغل در گچساران برگزار گردید+تصاویر
به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، از بانوان شاغل ِادارات مختلف با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولین و کارکنان زن شاغل در ادارات و نهادها مختلف در فرمانداری تجلیل شد .؛

به گزارش انتخاب فردا ، فرماندار شهرستان گچساران ، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، به گوشه‌ای از توانمندی‌های بانوان شاغل در ادارات مختلف شهرستان گفت: این بانوان شاغل جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و واحدها نقش ایفا ‌کنند.


روانبخش دیهیم خوب با بیان اینکه زن نقش عمده‌ای در خانواده به‌عنوان رکن اصلی جوامع بشری است، عنوان کرد: زن سلامت خانواده و موجبات سعادت جامعه را فراهم می‌کند که در این راستا زنان مسلمان باید با الگو قراردادن سیره حضرت فاطمه زهرا (س) این سلامت را تامین کنند.
وی با تاکید بر نقش ارزشمند مادران در محیط خانواده و جامعه، اذعان کرد: زن نقش مهم رهبری خانواده در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی را با تربیت مناسب فرزندان انجام می‌دهد.
در قسمت دیگری از این برنامه امام جمعه گچساران در این همایش ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر را به حاضرین تبریک گفت و افزود : گر روزی باید روز زن یا روز مادر باشد چه روز ی والاتر و افتخار آمیز تر از روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)زنی که افتخار خاندان وحی و چون خورشید بر تارک اسلام عزیز می درخشد.


ایشان با اشاره به خصوصیاتی که خداوند در وجود زنان به ودیعه نهاده افزود: زنان از مسیر گفتگو به آرامش می‌رسند و مردان از طریق قوه بصری، ضمن آن که اگر در خانواده‌ای مرد نباشد زنان استقامت و تحمل و شکیبایی در حل مشکلات و مدیریت کردن اقتصاد خانواده را دارند.
وی زنان را کانون عاطفه و پشتیبانی از خانواده قلمداد نمود و خاطر نشان کرد که در شرایط فعلی زنان نقش کلیدی در عرصه جامعه ایفاء می نمایند.خانم سیده حکیمه حسینی مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران هم طی سخنانی این همایش را بزرگداشتی برای کرامت و مقام والای زنان توصیف نمود و با ارائه گزارشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه ی این روز پرداخت
در پایان این همایش با اهدا لوح تقدیر از بانوان شاغل در ادارات و نهادهای گچساران تقدیر شد.

انتهای خبر/آیدا طاهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.