کد خبر : 4390
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

فرماندار گچساران خبر داد :؛

آماده‌باش همه دستگاه‌های خدمات رسان گچساران برای مواجهه با بارندگی

آماده‌باش همه دستگاه‌های خدمات رسان گچساران برای مواجهه با بارندگی
بارش شدید باران در گچساران همگان را غافلگیر و سبب جاری شدن رواناب در خیابان‌ها و بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است با مدیریت فرماندار جهادی گچساران نیروهای امدادی در حال مسدود کردن مسیر سیلاب و استحکام بخشی سیل بندها هستند و در ادامه فرماندار گچساران بر آمادگی کامل دستگاه‌ها برای مواجهه با بارندگی شدید پیش بینی شده از سوی هواشناسی تاکید و دستور داد، تمام دستگاه‌های امدادی و عملیاتی این شهرستان و همچنین به حالت آماده باش باشند.؛

روانبخش دیهیم خوب در گفت و گو با انتخاب فردا، اظهار داشت: تمامی مرخصی‌های مدیران شهرستان را جهت اینکه باید آماده باش، باشند لغو شده و از ظرفیت‌های شهرداری و ادوات تجهیزاتی که در اختیار دارند استفاده خواهد شد  .

فرماندار جهادی گچساران اظهار کرد: تمام ظرفیت اجرایی و خدماتی شهرستان را برای کاهش تلفات و خسارت مال و جانی بکار گرفته‌ایم.
دیهیم خوب گفت: بر اثر بارش شدید باران چندین منزل مسکونی در نقاط مختلف گچساران دچار آب گرفتگی شدند.
وی از فرو نشست دو باب از کیوسکهای مطبوعاتی خبر داد و گفت : در صورت بروز این حادثه کیوسک ها تعطیل بودند و خوشبختانه برای صاحبان کیوسک خطر جانی در پی نداشته است.
وی افزود: اولویت ما در بحث مدیریت بحران و کنترل سیلاب‌های ناشی از بارش چند ساعته باران در شهرستان گچساران حفظ سلامتی و جان مردم است که بنا به گزارش‌های رسیده خوشبختانه تاکنون هیچ گزارش فوتی در این خصوص نداشته ایم.
دیهیم خوب بیان کرد : بر اساس پیگیری‌های انجام شده با توجه به پیش بینی تداوم بارش باران در شهرستان گچساران هنوز گزارشی از میزان خسارات تهیه نشده و به محض انجام و تهیه این مهم در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.
فرماندار انقلابی گچساران خواستار بسیح همه نیروهای امدادی، گروه های مردمی و دیگر ظرفیت های شهرستان برای مدیریت هرچه بهتر بارندگی شدید پیش بینی شده از سوی هواشناسی شد.
گفتنی است بلافاصله بعد از شروع بارندگی فرماندار گچساران با حضور در سطح شهرستان، از مناطقی که بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده بودند بازدید میدانی بعمل آورد و به بررسی مشکلات در آن نقاط پرداخت .

انتهای خبر / آیدا طاهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.