کد خبر : 408
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

عملکرد نمایندگان پیشین نموداری و رسانه ای خواهد شد

عملکرد نمایندگان پیشین نموداری و رسانه ای خواهد شد

  صحبتهای فرماندار در خصوص حواشی های بوجود آمده   به گزارش انتخاب فردا – فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری گچساران با تبریک فرارسیدن هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت. روانبخش دیهیم خوب ضمن عرض تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و با اشاره به رشادتهای

 

صحبتهای فرماندار در خصوص حواشی های بوجود آمده

 

به گزارش انتخاب فردا – فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری گچساران با تبریک فرارسیدن هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.
روانبخش دیهیم خوب ضمن عرض تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و با اشاره به رشادتهای شهید شهسواری که در زمان اسارت با دستان بسته، خود را در مقابل دشمن محکم و استوار نگه داشت و شعار مرگ بر صدام ضد اسلام را به گوش جهانیان رساند افزود: آزادگان اسطوره‌های مقاومت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و برای همه ما الگو هستند و در زمان اسارتشان سربلند از کیان جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.
دیهیم خوب تاکید کرد : لازم است برای برطرف کردن مشکلات آزادگان در خصوص سهمیه ایثارگری در به کار گیری ادارات اقدامات لازم از سوی دستگاه ها انجام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت برگزاری هفته دولت اشاره داشت و افزود: در این هفته ما به نوعی به تبیین فرهنگ سازمانی شهیدان رجایی و باهنر می‌پردازیم و باید به این نکته توجه داشت که گرامیداشت این دو شهید، گرامیداشت خوبی هاست و با اینکه این دوشهید بزرگوار دوران کوتاهی مسئولیت داشته و به شهادت رسیدند اما امروز به عنوان یک الگو به تمام معنای مدیریت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی مطرح هستند.
دیهیم خوب با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهدا افزود: هرچند نبود این شهدای والامقام برای نظام بسیار سخت بود،اما شهادت آنها نیز موجب صلابت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران شد.
وی خطاب به مسوولین این شهرستان گفت: هنرشما باید جلب رضایت خداوند متعال و مردم باشد و هر اقدامی در تمامی زمینه ها صورت می گیرد باید برای مردم احساس شود.
فرماندار گچساران با ابراز نارضایتی از عملکرد برخی از مدیران این شهرستان گفت: مدیران با عملکرد ضعیف خود عملکرد دولت را زیر سوال نبرند.
دیهیم خوب افزود: کم کاری برخی از مدیران موجب شده که عده ای بگویند همه مشکلات جامعه از ناحیه دولت است.
وی بیان کرد: مدیران باید با ارائه عملکرد مثبت و خدمات رسانی مناسب، امید را در دل و جان مردم زنده کنند.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: ما از سرمایه گذارنی که می خواهند تولید داشته و به چرخه اقتصادی کمک کنند استقبال کرده و همکاری های لازم را با آنها انجام خواهیم داد.
نماینده عالی دولت توصیه‌های اکیدی را در خصوص اهمیت شرکت کارمندان و مدیران در نماز جماعت ، قدرت تصمیم گیری مدیران استانی ، دقت و همکاری در جذب سرمایه‌گذار، حفظ کرامت مردم و تحقق بخشیدن به شعار سال ،اهمیت تلاش برای جذب کامل اعتبارات تخصیصی به دستگاه‌های مختلف و … داشت.

وی افزود: شخصی در روز عاشورا برای ما پیغام آورد که اگر نمی‌توانید مشکل گلزار شهدا گچساران را برطرف کنید شخص دیگری گفته آن را برطرف می کند که ما به آنها پاسخ دادیم به آن شخص بگویید چطور در این ۱۰ سال گذشته آن را برطرف نکردید.
دیهیم خوب خطاب به امام جمعه شهرستان گفت : من گلایه ای که از حاج اقا حجازی برادر بزرگوارم دارم این است که مواردی از سوی دلسوزی و احساس مسئولیت شما نسبت به مشکلات گلزارشهدای شهرستان مطرح شد ، که انتظار می رفت جنابعالی بعنوان پدر معنوی شهرستان برای مطرح کردن موضوعات حداقل ابتدا با مدیر اداره مربوطه مطرح و مشکل را پیگیری میکردین اما لازم است بدانید استان برای گلزار600 میلیون اعتبارگذاشته ولی ما آنرا به 2 میلیارد افزایش دادیم .
وی گفت : اما هنوز اعتبارات نیامده و انشالا شهریور ماه اعتبارات خواهد امد و حتما مشکل گلزار شهدا محقق خواهد شد .
مصلی را استان 1 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار گذاشته بود من 6میلیارد و 325 میلیون تومان براش اعتبار گرفتم .
دیهیم خوب تصریح کرد : بزرگوارن این نکات نادیده گرفته نشود .
وی ادامه داد : سه روز پس از صدور ابلاغ بنده که مصادف با روز پرستار بود یعنی چهارشنبه معارفه شدم روز شنبه به بیمارستان شهید رجایی برای عرض تبریک به پرستارها رفتم آنجا رییس بیمارستان گزارش دادند که 50 میلیارد بیمارستان بدهکار است.
دیهیم خوب افزود : میخواهم خدمتتان عرض کنم که اقا همه چیز با شعار دادن حل نمیشود.
وی گفت : آن اداره ای که 3میلیارد و 500میلیون تومان اعتبار میاد براش یکجا بابت بدهی همه را پرداخت میکند.
دیهیم خوب گفت : این از بیمارستانی که در فضای مجازی اعلام میکنند که سرم نداریم ، آن ازدستگاه رادیولوژی که خراب شده برده اند تعمیر کنند گفته شده بابت بدهی شما این دستگاه را گرو برمیداریم.
بگذارید مردم بدانند که چرا سرم گیر نمی آید و چرا خدمات درست انجام نمیشود .این بدهی یک روز و دو روز ودو ماه و ده ماه نیست
چرا سیاه نمایی میکنند .
وی بیان کرد : من اهل حاشیه نیستم اما در جایی که بفهمم کسی میخواهد حاشیه سازی کند هیچ ملاحظه کاری نمیکنم .
دیهیم خوب عنوان کرد : میخواهم این مطلب را عرض کنم که شهرت بدهکار بوده این شهر بدهکاربوده تمام اداراتت بدهکار هستند شهری که بدهکاره با یک ماه و دو ماه که نمیشود درستش کرد .
وی تاکید کرد : من این دو نمونه را مثال زدم دوستان اگر بخواهند ادامه دهند با اسناد نشان خواهم داد .
دیهیم خوب اظهار داشت : پیمانکار گلزار شهدا 750 میلیون قرارداد دارد ولی 700 میلیون بدهکار است . شما چکار کرده ای که میگویی بده من درستش کنم ؟چه چیز را درست کردی ؟ ولا اگر بنا به خرج کردن هست ما بهتر از شما خرج میکنیم و بهتر کلنگ زنی میکنیم .
همش ادعا ….
وی اذعان داشت : شما یک نیروی انقلابی مثل اقای استاندار را چگونه زیر سوال میکشید که آقا اگه نمیتونید …. شما چه کاری انجام داده اید ؟ کی توانستید؟ این صحبت ها را کسی بگوید که کاری انجام داده است.
دیهیم خوب تصریح کرد : از این به بعد کسی صدایش در بیاید رسوا میکنم . تمام اسناد را بیرون میدهم . خیلی ملاحظه کاری کردم ولی دیگر فکر میکنم از این بیشتر نباید شود . من اگر بخواهم ادامه دهم در جلسات بعد در هر زمینه ای کل تختلفات را با سند رو میکنم و به خبرنگاران تحویل میدهم .
فکر نکنند ما اینجا نشسته ایم و دست گذاشته ایم روی دست نه … ما امده ایم جلوی تخلفات را بگیریم تا حدودی هم الحمدلله گرفته ایم .
وی گفت : شما در بحث زمین خواری دقت کنید 130 هکتار زمین را ما برگرداندیم اینها اسناد دارند تخلفاتی صورت گرفته من نمیخواهم وارد این قضایا و حاشیه ها شوم ولی دیگر حدی دارد . دوستان اخلاق را رعایت کنند .
دیهیم خوب ابراز کرد : شما بروید ببینید اقای استاندار چقدر پول برای استان آورده چه کارهایی انجام داده در طول 10 سال شما چه کارهایی انجام دادید ؟ بیایید گزارش دهید .
وی در ادامه گفت : من الان نوشتم کل ادارات از زمان جناب آقای علیمراد جعفری جناب اقای سید قدرت اله حسینی جناب آقای غلامرضا تاجگردون و جناب آقای سید ناصر حسینی نمودار بگیرم ببینم چه کارهایی انجام داده اند این نمودار را باید رسانه ای کنیم تا مردم آگاه شوند چه کارهایی انجام شده است .
دیهیم خوب گفت : پروژه بدون شناسنامه که نشد پروژه …اینها مواردی هستند که مردم باید بدانند .
فرماندار گچساران تاکید کرد : خواهش دارم از عزیزان بگذارید شهر آرام باشد مشکلات هم زیاد هست من نمیگویم همه چیز گل و بلبل است خیر ولی تنش ایحجاد نکنید.
دیهیم خوب افزود : من باهیچ مدیری پیمان و عهد اخوت نبستم تاکید میکنم با هر مدیری که بخواهد با مردم صداقت نداشته باشد برخورد خواهم کرد .
نماینده عالی دولت در این جلسه با بیان اینکه اطلاع رسانی در برخی از ادارات شهرستان کمرنگ است از مدیران دستگاه های اجرایی خواست عملکرد خود را با کمک رسانه ها برای مردم اطلاع رسانی کنند تاکید کرد : راه اندازی و اتصال ادارت شهرستان به شبکه دولت الکترونیک با هدف شفاف سازی، نظارت خودکار، توزیع اطلاعات و تسهیل در امورات اداری انجام شود.
https://www.instagram.com/p/ChesI2kMPFM/?igshid=MDJmNzVkMjY=

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.