کد خبر : 3961
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

شهردار دوگنبدان :؛

آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی به دانش آموزان امری اجتناب ناپذیر است

آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی به دانش آموزان امری اجتناب ناپذیر است
شهردار دوگنبدان گفت : آموزش پیشگیری و اطفا حریق و پوشش حوادث در برخی مدارس شهرستان گچساران یکی از اهداف کلان آموزشی است که سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری دوگنبدان در جهت انجام آن برنامه ریزی و فعالیت میکند.؛

به گزارش انتخاب فردا و نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان ؛ شهردار دوگنبدان با تاکید بر اهمیت امر آموزش شهروندان در مواقع بحران زا و خطرناک اظهار داشت:با توجه به اینکه پیشگیری و اطفا حریق و پوشش حوادث از وظایف آتش نشانی است لازم است آموزش پیشگیری و آمادگی مقابله با حوادث به شهروندان را در برنامه کاری خود داشته باشند.

دکتر رضا قشقایی خاطرنشان کرد: فراگیری آموزش ها و مباحث ایمنی از ابتدای کودکی موجب می شود که فرزندان از بروز خطرات جلوگیری کنند و یا در موقع بروز خطرات احتمالی استفاده بسیار مفیدی از این آموزش ها داشته باشند.
وی تصریح کرد : آموزش رعایت نکات ایمنی در محیط های آموزشی علاوه بر ایجاد آمادگی دانش آموزان برای مقابله با آتش سوزی و بحران باعث انتقال آموزش های ایمنی و فرهنگی به سایر اعضای خانواده و دیگر افراد جامعه خواهد بود.
شهردار دوگنبدان آموزش نکات ایمنی و اطفا حریق به دانش‌آموزان ، آموزش مقدمات مبانی حریق، کار عملی و شیوه استفاده از کپسول‌های اطفای حریق و تجهیزات اطفا حریق را از جمله آموزشهای ارایه شده برشمرد و افزود : افزایش آگاهی دانش‌آموزان با آموزش‌های اولیه ایمنی را به همراه دارد و همین آموزش ها خطرات را کاهش می دهد.

گفتنی است دانش آموزان برخی از مدارس شهر دوگنبدان آموزش مقدماتی ایمنی و آتش نشانی را با همکاری اتش نشانان شهرداری فرا گرفتند .

انتهای خبر /آیدا طاهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.