کد خبر : 3685
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها مطرح شد؛؛

هنگام وقوع بحران ها نباید از اطلاع رسانی به موقع و صحیح غافل شد

هنگام وقوع بحران ها نباید از اطلاع رسانی به موقع و صحیح غافل شد

  فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و نقش رسانه ها در این دوران بسیار مهم است و نباید در وقوع بحران ها از اطلاع رسانی به موقع و صحیح غافل شد. نشست تبیینی سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و نقش رسانه ها در این دوران بسیار مهم است و نباید در وقوع بحران ها از اطلاع رسانی به موقع و صحیح غافل شد.

نشست تبیینی سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه شهر یاسوج در محل ساختمان شهید سلیمانیِ سپاه فتح استان برگزار شد.
در ابتدای این نشست، خبرنگاران صحبت‌های خود را مطرح کردند و در ادامه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ناآرامی های اخیر، گفت: اکنون در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و نقش رسانه ها در این دوران بسیار مهم است و نباید در وقوع بحران ها از اطلاع رسانی به موقع و صحیح غافل شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان علی رغم برخی کمبود ها و مشکلات معیشتی با بصیرت در این ایام پیش رفتند.

گفت: موضوع بیکاری، وضعیت سرمایه گذاری در استان، تعطیلی برخی کارخانه ها و سایر مشکلات را ریشه یابی کنند و از مسئولان استان در این زمینه ها مطالبه گری شود.

سردار حمید خرمدل اظهار داشت: این استان ظرفیت رسانه ای بسیار بالایی دارد و باید به نحو مطلوب از این ظرفیت مهم استفاده کرد.

وی افزود: استان دچار برخی چالش هاست که نقش خبرنگاران در این رابطه برای کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد انکار نشدنی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه ها باید صدای مردم باشند و باید برای مردم کار کنند به گونه ای که روابط قومی و قبیله ها در عملکردشان رسوخ نکند.

سردار خرمدل ابراز داشت: استان ظرفیت های بی بدیل نفت، گاز، آب، خاک و کشاورزی بسیاری دارد که می طلبد مسئولان این ظرفیت ها را به فعلیت برسانند.

سردار خرمدل تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی این است که جوانان از گذشته کشور اطلاع درستی ندارند و نمی دانند که بیشترین جنایت را آمریکا و انگلیس نسبت به ایران روا داشته اند.

وی بیان کرد: این کشورها نمی توانند مامنی برای ما باشند و در طول تاریخ این مساله را ثابت کرده اند و دشمنی شان عیان است.

سردار خرمدل گفت: مردم در این روزها، وظیفه شان را به درستی انجام داده اند و با بصیرت رفتار کردند و اکنون باید مسئولان به درستی به مردم خدمت کنند و قانون مد نظرشان باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، مشکل اصلی عدم رعایت قانون است، گفت: مردم وظیفه‌شان را به درستی انجام داده‌اند؛ الأن نوبت مسئولین است که به وظایف خود عمل کنند.سردار خرمدل در ادامه به برخی دیگر از معضلات استان اشاره کرد و گفت: انتصابات سفارشی یکی از معضلات کهگیلویه و بویراحمد است؛ پارتی بازی در ادارات مردم را خسته کرده است؛ فرار سرمایه در استان وجود دارد و یک سرمایه‌گذار که قرار بود در اینجا سرمایه‌گذاری کند، مجبور شد استان را ترک کرده و به بوشهر برود؛ با وجود اینکه نیروهای متخصص زیادی در این استان وجود دارد، سرمایه‌گذار مجبور است از اینجا فرار کند.

سردار خرمدل تأکید کرد: رسانه را خاله خرزویی نکنید؛ احترام نماینده و استاندار و مدیران باید حفظ شود، اما باید عملکرد آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این مدت حتی یک مسئول به دانشگاه‌ها نرفته‌ است و شما رسانه‌ها باید این را مطالبه کنید. مسوولان باید پاسخگوی افکار عمومی و دانشجویان باشند.

وی با بیان اینکه من چون از بیرون آمده‌ام، ظرفیت‌های این استان را بهتر می‌شناسم، گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است و برای برون‌رفت استان از محرومیت نباید به تهران و پایتخت امید داشت.

-*
سردار خرمدل با اشاره به ضرب‌المثل «کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من» گفت: هر اتفاقی بخواهد بیفتد باید در همینجا رخ دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.