کد خبر : 3580
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

توضیحات معاون شهردار دوگنبدان درباره بازداشت شدنش / دیدار مردمی مجموعه شهرداری و شورا در راستای حل مشکلات شهروندی برگزار شد

توضیحات معاون شهردار دوگنبدان درباره بازداشت شدنش / دیدار مردمی مجموعه شهرداری و شورا در راستای حل مشکلات شهروندی برگزار شد
انتخاب فردا - شایعه بازداشت معاون شهرداری دوگنبدان به دلیل ارتکاب به اعمال غیرقانونی منتشر شده بود. هیچ مرجع رسمی در خصوص انتشار این خبر، درباره آن اعلام نظر نکرده بود. بر اساس پخش این شایعه به شهرداری مراجعه و صحت و صغم این موضوع را پیگیری نمودیم که ملاقات عمومی شهردار و معاونین رو شاهد بودیم .؛

در حاشیه این ملاقات عمومی از نعمت اله متولی معاون شهردار دوگنبدان علت انتشار این خبر را جویا شدیم وی در این خصوص در گفتگو با انتخاب فردا؛ اینچنین توضیح داد که: طبق ماده ۵۵ قانون یکی از وظیفه ذاتی شهرداری ها رفع نقاط حادثه ساز بوده که در همین راستا و طی درخواست یکی از شهروندان مبنی بر احتمال ریزش ترانشه مجاور منزل مسکونی اینجانب واقع در کوی شهید فهمیده به هنگام ایجاد سیلاب و بارندگی به پرسنل واحد امانی به استناد بازدید اعضای شورا و شهردار محترم از محل ذکر شده دستور داده شد تا به محل مورد نظر مراجعه و نسبت به رفع مورد خطر اقدام لازم مبذول گردد که این دستور علیرغم قانونی بودن و تعدد انجام امورات اینچنینی در طول شبانه روز توسط این شهرداری از نظر مراجع ذیصلاح غیرقانونی تشخیص داده شد.

متولی در پایان تاکید کرد : صداقت در کار، فسادستیزی و قانون گرایی سرلوحه کار من است و در همه حال تابع قانون و مقررات هستم.
شهردار دوگنبدان در ادامه تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری عنوان کرد و افزود : به همین منظور باوجود جلسات متعدد و درون و برون سازمانی و … منعی برای رسیدگی به مطالبات ارباب رجوع نداریم و پاسخگوی مشکلات و موضوعات مراجعه کنندگان هستیم.
رضا قشقایی گفت : تداوم نهضت پاسخگویی ،جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رودرو و بدون واسطه مردم با شهرداری، تکریم ارباب رجوع در راستای میثاق شهرداری دوگنبدان از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی با شهروندان است.
شهردار دوگنبدان تصریح کرد : تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه ریزی های صحیح و اصولی مدیریتی است که این مهم با مشارکت همه جانبه مردم و اعمال شیوه های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است.

غلامرضا شکوهی رئیس شورای شهر دوگنبدان هم ادامه داد : در هر ملاقات عمومی ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداری و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاه ترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر میشود.
وی تصریح کرد : برگزاری جلسات ملاقات مردمی تاثیر بسزایی در جلب رضایت شهروندان و تسریع رسیدگی به پرونده ها دارد.
رئیس شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید به درستی نسبت به ادای آن اقدام کرد، افزود: دوران خدمت رسانی به مردم برای دولتمردان بسیار کوتاه است از این رو باید از این فرصت کوتاه جهت رفع نیازهای مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند بهره لازم را برد
جلسات ملاقات مردمی شهردار ، معاونین شهردا ، ریس شورای شهر دوگنبدان با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ صبح در محل سالن جلسات .
شهرداری دوگنبدان برگزار می شود.
گفتنی است اقتدارو عزم دادستان عمومی و انقلاب و دستگاه قضایی گچساران برای مبارزه با فساد انکار ناپذیر است و فرقی ندارد که در شهرداری باشد یا در هر دستگاه دیگری، هر جا که احراز شود فسادی وجود دارد دستگاه قضایی شهرستان گچساران با جدیت تمام همراه با عدالت محوری ورود پیدا می کند.
انتهای خبر / آیدا طاهری

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند دوشنبه , 28 آذر 1401 - 15:13

رفع نقاط حادثه خیز یا تسطیح کردن زمین شرمت؟ این شهر پر است از نقاط حادثه خیز؛ چطور این یک مورد در دستور آنی قرار گرفته؟ درود بر دادستان آگاه؛ عادل؛ توانمند و شجاع شهرمان. کسی نمیتونه کلاه سر این دادستان بزاره.

ناشناس دوشنبه , 28 آذر 1401 - 17:43

درخصوص پیاده رو کوچه داروخانه شبانه روزی با اینکه نامه نگاری انجام شده ولی هیچ گونه حرکتی ازسوی شهرداری تا کنون انجام نگرفته