کد خبر : 3408
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

سیدهاشم موسوی ؛ دلم برای استان می سوزد-گزارش تصویری از مراسم تکریم و معارفه شرکت شهرکهای صنعتی استان _ شهرک ۲۰۰ هکتاری بهمئی

سیدهاشم موسوی ؛ دلم برای استان می سوزد-گزارش تصویری از مراسم تکریم و معارفه شرکت شهرکهای صنعتی استان _ شهرک ۲۰۰ هکتاری بهمئی

با حضور رحیمی معاون توسعه منابع انسانی شرکت شهرک های صنعتی. معاون اقتصادی استاندار ، ،عیسی فتحی ،مدیرکل صمت استان .رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، برخی از مدیران ستادی و نظامی و سیدهاشم موسوی مدیر سابق ، کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی استان مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه

با حضور رحیمی معاون توسعه منابع انسانی شرکت شهرک های صنعتی. معاون اقتصادی استاندار ، ،عیسی فتحی ،مدیرکل صمت استان .رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، برخی از مدیران ستادی و نظامی و سیدهاشم موسوی مدیر سابق ، کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی استان مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد ، سیدهاشم موسوی مدیرعامل سابق شرکت شهرکهای صنعتی استان با بیان عملکرد ۵۰ ماهه خود در این شرکت پرداخت .

موسوی در این مراسم ضمن تعریف و تمجید از مرادی نژاد ، کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی استان را به همکاری و تعامل با وی دعوت کرد و از پرسنل حلالیت طلبید .

سید هاشم موسوی جهان آباد ، مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان در آئین تودیع خود گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده بحران زمین دارد بنابراین برای شهرکهای صنعتی باید جا و زمین پیدا کند.

موسوی افرود : از مصوبات سفر اول دولت نهم ایجاد شهرک صنعتی در گچساران بود که سالهای سال این مصوبه عقیم مانده بود که در دوره مدیریت من این مصوبه در مسیر اجرایی قرار گرفت .

وی ادامه داد : دلم برای استان می سوزد نگذارید این اتفاق بیفتد ، زیرساختهای شهرک سقاوه ایجاد شود.

موسوی جهان آباد ادامه داد : استان نیازمند توسعه شهر که این صنعتی است در صورتی که منطقه ویژه و شهرک صنعتی اتفاق بیفتد استان کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

وی گفت : در شهرک صنعتی لیکک بهمئی ۲۰۰ هکتار زمین وجود دارد که با توجه به نزدیکی به بنادر جنوبی موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

موسوی جهان آباد ادامه داد : به اندازه تمام سالهای گذشته از مرکز برای استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار اخذ کردیم که نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان بود.

وی گفت : مرادی نژاد مدیرعامل جدید از دوستان بنده بود. در صورت نیاز به کمک و مشاوره آماده همکاری هستم.

موسوی ادامه داد : در شهرکهای صنعتی ظلم های زیادی شد. چرا واحد‌های صنعتی به انبار تبدیل شدند ؟ در این مدت هم دنبال حق دولت و هم دنبال حق صنعتگر بودم.امانتی را که در اختیار داشتم تا جایی که توان داشتم در این زمینه تلاش کردم و در هر جایی باشم پر خدمت مردم استان خواهم بود و در پایان از همه همکاران و صنعتگران اگر اجحافی در حق آنها شده حلالیت می طلبم.

معاون اقتصادی استاندار نیز در این مراسم نیز به ایراد سخنرانی پرداخت که ضمن تشکر از زحمات موسوی برای مرادی نژاد آرزوی موفقیت کرد .

رحیمی توسعه منابع استانی شرکت شهرکهای صنعتی ایران نیز در این مراسم مدیریت جدید را به توجه بیشتر و همکاری با شرکت های دانش بنیان دعوت کرد

و گفت ؛ توجه به مناطق ویژه با توجه به نزدیکی به دریا استان شما را متمایز تر می کند .

وی گفت ؛ طی این چند سال جز پاکدستی ؛ صفا و صمیت و پیگیری مورد دیگری از ایشان ندیدم حتی مدیریت چند استان دیگر به ایشان شده بو که قبول نکردند .

رحیمی گفت ؛ اقای مرادی نژاد نیز از جوانان تحصیل کرد و توانمند استان هستند انشاالله از ظرفیت های بالقوه استان نهایت استفاده را ببرند .

مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان در این مراسم اظهار داشت؛

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سیدهاشم موسوی مدیرعامل سابق شرکت شهرکهای صنعتی استان، سهیل مرادی نژاد به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک های استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد .

اهدای لوح تقدیر همراه با هدیه از طرف مرادی نژاد مدیر جدید شرکت شهرک های صنعتی استان به مدیرعامل سابق به جهت قدردانی از زحمات ۴ ساله وی از دیگر نکات جالب توجه این مراسم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.