کد خبر : 3040
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

با حضور جمعی از مسئولین؛

دفتر انتشارات “شنبه” در گچساران گشایش یافت

دفتر انتشارات “شنبه” در گچساران گشایش یافت
دفتر انتشارات " شنبه " با مدیر مسئولی سرکار خانم گرجی در گچساران افتتاح و راه اندازی شد.؛

به گزارش انتخاب فردا،به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، سه شنبه ۸ آذرماه ماه ۱۴۰۱ طی مراسمی با حضور فرماندار ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و جمعی از مسئولین ، دفتر انتشارات “شنبه” با مدیر مسئولی خانم گرجی در گچساران افتتاح و راه اندازی شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در این مراسم اظهار کرد: به استناد ضوابط و مقررات تأسیس مراکز،موسسات، کانون ها و انجمن های فرهنگی و نظارت بر آن ها،شورای عالی انقلاب فرهنگی و آیین نامه اجرایی صدور پروانه نشر، انتشار کتاب، انتشارات شنبه با هدف ایجاد تسهیلات اجرایی لازم برای انجام کلیه اقدامات در خصوص چاپ و نشر کتب و منابع دانشگاهی حاصل از فعالیت های علمی- پژوهشی استادان، محققان و دانشجویان دانشگاه، فعالیت می کند.
اورنگ نارکی افزود: این مرکز انتشارات، بستری مناسب جهت انتشار تولیدات علمی– پژوهشی اساتید،محققان و دانشجویان دانشگاه است و در نظر دارد با هدف ارتقا و رونق چاپ و نشر کتاب، موجبات رشد و تعالی جایگاه علمی و فرهنگی شهرستان گچساران در سطح استان و کشور را فراهم سازد.
وی لزوم وجود این دفتر را در شهرستان ضروری عنوان کرد و گفت این دفتر در محل مجتمع تجاری پاساژ خیام طبقه اول آماده فعالیت می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.