کد خبر : 2930
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

با حضور اقشار مختلف بسیجیان؛

اجماع اقتدار بسیجیان گچساران برگزار شد + تصاویر

اجماع اقتدار بسیجیان گچساران برگزار شد + تصاویر
همزمان با هفته بسیج، بسیجیان گچساران با تجمع در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)این شهرستان با فریاد "لبیک یا خامنه ای اقتدار خود را نشان دادند و " با آرمان های امام (ره) ، شهداء و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نمودند .؛

به گزارش انتخاب فردا ، سرهنگ سید حمزه محقق زاده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه این آیین ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت:بسیج،یکی از میراث های حضرت امام خمینی(ره) است که با ظرفیت بالا و روحیه انقلابی که داشت، توانست جنگ ۸ ساله را با سربلندی پشت سر بگذارد.

وی افزود: در فتنه ها نیز بسیج با شایستگی هرچه تمام تر در وسط میدان حضور داشته و دارد و این موضوع به خوبی نشان می دهد که قدرت مقابله با دشمن انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به دست آمده است.

محقق زاده  بیان کرد: امام راحل فرمودند که بسیج  همچون درخت تنومندی است که جوانه زده و شکوفه خواهد داد و امروز این‌درخت تنومند در سرزمین های مختلف منطقه شکوفه زده و به بار نشسته است، امروز بسیج و نیروهای مسلح ما آنچنان آماده هستند که اگر دشمن حریم‌ مملکت ما را تهدید کند مقابل آنها کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان نیز اظهار کرد: مهمترین ویژگی بسیج؛ همان بصیرت ، شجاعت و دشمن شناسی اوست و تا زمانی که روحیه بسیجی وجود دارد روز به روز در تقابل با دشمنان مستحکم ترخواهیم شد.

پخش سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ارتباط تصویری در محل مصلای گچساران  نیز بخش دیگری از این مراسم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.