کد خبر : 2707
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

خرید قسطی مبل+جزئیات+تصاویر

خرید قسطی مبل+جزئیات+تصاویر

به گزارش انتخاب فردا، نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی از تاریخ ۲۳ آبان لغایت ۲۸ آبان ماه به مدت ۵ روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌ کنندگان مبلمان واقع در محل خیابان شهرداری سالن کانون بسیج گچساران برپاست. معرفی محصولات متنوع فعالان این حوزه، خرید بدون واسطه ، مستقیم از تولیدی ، آشنایی مصرف‌ کنندگان

به گزارش انتخاب فردا، نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی از تاریخ ۲۳ آبان لغایت ۲۸ آبان ماه به مدت ۵ روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌ کنندگان مبلمان واقع در محل خیابان شهرداری سالن کانون بسیج گچساران برپاست.
معرفی محصولات متنوع فعالان این حوزه، خرید بدون واسطه ، مستقیم از تولیدی ، آشنایی مصرف‌ کنندگان با توانمندی‌ های صنعت مبلمان، فراهم کردن زمینه لازم برای انتقال تجربه تولیدکنندگان، ایجاد ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در گچساران است.
این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برای بازدید علاقه‌مندان و عموم مردم دایر است.
محصولات ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف و همچنین بصورت نقد و اقساط با بهترین مواد اولیه (چوب راش و گردو) با ۳ سال ضمانت در رنگ و طرح های متنوع به شهروندان ارائه می شود و این فرصت مناسبی برای تامین لوازم منزل خانواده ها است.
در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات خود در حوزه مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، لوستر را در معرض دید عموم قرار داده اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.