کد خبر : 26533
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

جهانگیر: دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه علنی برگزار می‌شود

جهانگیر: دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه علنی برگزار می‌شود

جهانگیر ، سخنگوی قوه قضائیه امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری درباره دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد. رویداد۲۴ مهر نوشت: جهانگیر درباره برگزاری دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه گفت: بی‌شک مسئله مبارزه با فساد در هر بعدی حتی اگر به فرزندان مسئولان کشور و حتی دستگاه قضائی

جهانگیر ، سخنگوی قوه قضائیه امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری درباره دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

جهانگیر

رویداد۲۴ مهر نوشت: جهانگیر درباره برگزاری دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه گفت: بی‌شک مسئله مبارزه با فساد در هر بعدی حتی اگر به فرزندان مسئولان کشور و حتی دستگاه قضائی برگردد، جزو افتخارات قوه قضائیه است که نشان می‌دهد در این زمینه پیشتاز است و نشان می‌دهد در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد و بدون ملاحظه‌کاری اقدام و اعلام می‌کند.


بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از پرونده فساد فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه | وکیل متهم: پول‌ها رشوه نبوده هدیه بوده!


وی افزود: رسیدگی این پرونده به‌صورت غیرعلنی نیست بلکه به صورت علنی است و افراد می‌توانند آزادانه در دادگاه شرکت کنند و از موضوعات آن مطلع شوند. از طرفی در مورد انتشار محتویاتی که در دادگاه وجود دارد با محدودیت و ممنوعیت قانونی روبه‌رو هستیم، زیرا پرونده در حال رسیدگی است و اطلاع‌رسانی آن با شرایطی است که قانون پیش‌بینی کرده است و دادگاه اگر مصلحت بداند مطالب آن را منتشر می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.