کد خبر : 26403
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

برنامه‌های دهه کرامت در گچساران اعلام شد

برنامه‌های دهه کرامت در گچساران اعلام شد

انتخاب فردا – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی وهنری به مناسبت دهه کرامت ، سالروز میلاد حضرت معصومه (س) ومیلاد حضرت امام رضا(ع) در شهرستان گچساران با همراهی وهمکاری ادارات ونهادها در این شهرستان خبر داد. به گزارش انتخاب فردا، اورنگ نارکی ضمن تبریک آغاز دهه کرامت

انتخاب فردا – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی وهنری به مناسبت دهه کرامت ، سالروز میلاد حضرت معصومه (س) ومیلاد حضرت امام رضا(ع) در شهرستان گچساران با همراهی وهمکاری ادارات ونهادها در این شهرستان خبر داد.
به گزارش انتخاب فردا، اورنگ نارکی ضمن تبریک آغاز دهه کرامت گفت: یکی از اهداف بزرگداشت دهه کرامت را ترویج اخلاق رضوی دانست و گفت: اگر این دهه فرهنگ شود قدم بزرگی برای جامعه اسلامی خواهد بود.
وی بیان کرد: در دهه کرامت، توجه به نقش حضرت فاطمه معصومه (س) در تحکیم خانواده و معرفی ایشان به عنوان الگوی زنان و دختران ایرانی از مهمترین اهداف است.


نارکی ایجاد شور و نشاط و شادی و گسترش جشن‌های مردمی در نقاط مختلف را اهداف دیگری دانست که بر بزرگداشت دهه کرامت مترتب است و افزود: برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع)درشهرستان با حضور خادمان حرم رضوی همراه با پرچم متبرک به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهد شد.
وی گفت : برگزاری جشن های دهه کرامت در کانونهای فرهنگی وهنری مساجد شهرستان(شهر و روستا) هم از دیگر برنامه های دهه کرامت می باشد.
نارکی افزود : اعزام کاروان زیارتی به حرم مطهر حضرت معصومه (س)ومسجدمقدس جمکران ، اجرای سرود پاتوقی در سطح شهرستان و اجرای کنسرت موسیقی آرون افشار را از جمله برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان نام برد.
وی خاطر نشان کرد: دهه کرامت فرصت تبیین سبک زندگی اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران تصریح کرد: اهمیت الگوبرداری و تبیین سبک مومنانه با رویکرد توجه به شخصیت و منش آنان امکان پذیر است و در این خصوص دهه کرامت فرصت مناسبی است.

انتهای خبر/ط

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.