کد خبر : 26382
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

شهرستان گچساران؛ میزبان کنسرت گروه موسیقی آرون افشار

شهرستان گچساران؛ میزبان کنسرت گروه موسیقی آرون افشار

کنسرت موسیقی آرون افشار از خوانندگان جوان و خوش صدای کشورمان به مناسبت دهه کرامت میلاد حضرت معصومه (س)و میلاد حضرت امام رضا(ع) در حضور دوستداران موسیقی به اجرای زنده در محل سالن آموزش وپرورش واقع در میدان فردوسی برگزار خواهد شد. به گزارش انتخاب فردا؛ گروه موسیقی آرون افشار در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه

کنسرت موسیقی آرون افشار از خوانندگان جوان و خوش صدای کشورمان به مناسبت دهه کرامت میلاد حضرت معصومه (س)و میلاد حضرت امام رضا(ع) در حضور دوستداران موسیقی به اجرای زنده در محل سالن آموزش وپرورش واقع در میدان فردوسی برگزار خواهد شد.
به گزارش انتخاب فردا؛ گروه موسیقی آرون افشار در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه در دو سانس و در ساعت ۱۹:۳۰و۲۲:۳۰ با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه میرود.
بنا برهمین گزارش، کنسرت موسیقی آرون افشار به همت موسسه هنری ترانه گستر ایلیا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران اجرا می گردد.
اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در خصوص برگزاری این کنسرت اظهار داشت: برگزاری اینگونه رویدادهای هنری نشاط آور را بستر ایجاد امید و سرزندگی در جامعه است.
نارکی خاطر نشان کرد : برگزاری کنسرت ها یکی از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب طرح نشاط اجتماعی می باشد.
گفتنی است علاقمندان به شرکت در این اتفاق موسیقایی می توانند جهت تهیه بلیط به وبسایت ملوتیک مراجعه نموده و یا با شماره های روابط عمومی تماس حاصل فرمایند .

انتهای خبر/ط

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.