کد خبر : 2495
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

دومین مجتمع مدارس سما در گچساران افتتاح شد+افزایش و رشد مدارس سما گچساران در سال جدید+تصاویر

دومین مجتمع مدارس سما در گچساران افتتاح شد+افزایش و رشد مدارس سما گچساران در سال جدید+تصاویر

رئیس مرکز آموزشی سما واحد گچساران در حاشیه یادواره «رفیق شهیدم» به نیابت از سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) که در دبستان دخترانه سما (الزهرا(س)) گچساران برپا شد در گفتگو با انتخاب فردا ، در تشریح این خبر اظهار داشت : شعبه دوم ابتدایی پسرانه (سما) به نام شهید حاج قاسم سلیمانی و

رئیس مرکز آموزشی سما واحد گچساران در حاشیه یادواره «رفیق شهیدم» به نیابت از سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) که در دبستان دخترانه سما (الزهرا(س)) گچساران برپا شد در گفتگو با انتخاب فردا ، در تشریح این خبر اظهار داشت : شعبه دوم ابتدایی پسرانه (سما) به نام شهید حاج قاسم سلیمانی و شعبه دوم ابتدایی دخترانه (سما) به نام یاس نبی با بهره مندی از بهترین مربی ها و همچنین مجهز به اتاق بازی و فیلم برای دانش آموزان با حضور نماینده محترم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، جناب دکتر اکرامی رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار شهرستان ،دکتر فرهی حسینی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی نهم مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس   افتتاح شد.


سید عبدالکریم قاضی فرافزود : مدرسه سما در کچساران ازرشد کمی و کیفی مطلوبی برخوردار بوده و این روند ارتقا با همدلی و همکاری همه جانبهی همکاران زحمت کش مدرسه وحوزه معاونت آموزش های عمومی ومهارتی( سما) گچساران میسرگردیده است.
وی تاکید کرد سما به عنوان یک برند در نظام آموزشی در حوزه تعلیم و تربیت مطرح بوده و خانواده ها با اعتماد و اطمینان فرزندان خود را در مجموعه مدارس سما ثبت نام می کنند و این وظیفه همه ی ما را در پاسخ مناسب به اعتماد شهروندان دو چندان می کند.


قاضی فر ادامه داد :خوشبختانه رشد جمعیت دانش آموزی مجموعه سما گچساران در سال تحصیلی ۱۴۰۱ نشان دهنده ارتقاء کیفیت آموزشی ،پژوهشی و فرهنگی این مدارس است و همچنین اجرای برنامه ها واهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و سازمان مراکزآموزش های عمومی ومهارتی سما،توسعه وتجهیز فضاهای آموزشی مدارس، ارتباط دوکانون مقدس خانه و مدرسه، استفاده از پتانسیل انجمن اولیاومربیان هم مزید بر علت می باشد.
رئیس مرکز آموزشی سما واحد گچساران گفت : در سال تحصیلی گذشته ۹۲۲ دانش اموز داشتیم ولی امسال ۵۰۰ دانش اموز افزایش داشتیم که این علل افزایش جمعیت دانش آموزی مدارس سمای گچساران نشان از بهره گیری ا نیروی انسانی مجرب، با تجربه وجوان و همکاری موثر دانشگاه آزاد اسلامی واحدگچساران در سال تحصیلی جاری میباشدکه ما را بر آن داشت تا با این روند رو به افزایشی دانش آموزان ترغیب به راه اندازی و تاسیس شعبه های دوم شدیم .
به گفته قاضی فر مدرسه سما زیر مجموعه ای از دانشگاه آزاد می باشد که در بعد کیفی سازی جدا از مسایل فرهنگی و تربیتی و پرورشی پیشتاز می باشد .
وی گفت : شرایط پذیرش برا همه آزاد است ولی با مصاحبه از دانش آموزان پایه اول و برخی فیلترها در مقاطع دیگر امکان ورود به این مدارس میسر است .
قاضی فر با بیان اینکه هدف اصلی مدارس سما، مهارت آموزی در کنار آموزش است تصریح کرد : به گونه ای که هر دانش آموز در پایان سال تحصلی همزمان با درس خواندن یک مهارت آموزی یک شغل را فرا می آموزد.
وی گفت : در صدد هستیم تا با پارک علم فناوری در راستای برگزاری یک سری مهارت ها مکاتبه ای داشته باشیم .
قاضی فر افزود : با اجرای این طرح دانش آموزان ترغیب به اموزش میشوند که در انتها با فراگیری مهارت هایی که کسب کرده اند نمایشگاهی از دست آوردهای دانش آموزان برپا خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد : هدف دانشگاه آزاد از گام برداشتن در حوزه مدارس، شکل‌گیری یک نگرش جدید به موضوع تعلیم و تربیت مبتنی بر مباحث کارآفرینی است.

رئیس مرکز آموزشی سما واحد گچساران ضمن تشکر از همراهی مجموعه پرسنل مدارس سما ،همکاری مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و تعامل خوب آموزش و پرورش در راستای تعاملات و تفاهم های صورت گرفته در زمینه‌های گوناگون تشکر و قدردانی نمود وخواستار ادامه این همکاری‌ در سایر حوزه های آموزشی و پژوهشی و مهارتی شد.
گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی ، سازمان سما و آموزش پرورش بر نحوه عملکرد ، مدیریت ، گزینش پرسنل و …. نظارت میکند.
شایان ذکر است مجموعه آموزشی سما بزرگترین مرکز آموزشی از بعد تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱۴۰۳ دانش آموزو ۱۴۰ نیروی انسانی می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.