کد خبر : 2388
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

برگزاری یادواره «رفیق شهیدم» به نیابت از شهدای دانش‌آموز حادثه شاهچراغ (ع) در گچساران+تصاویر

برگزاری یادواره «رفیق شهیدم» به نیابت از شهدای دانش‌آموز حادثه شاهچراغ (ع) در گچساران+تصاویر

به گزارش انتخاب فردا ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در این آئین، یاد شهدای دانش آموز را گرامی داشت و شهادت را اوج قله رفیع کمال و سعادت و والاترین واژه و مفهوم در قاموس فرهنگ اسلامی عنوان کرد. اورنگ نارکی با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ(ع) در

به گزارش انتخاب فردا ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در این آئین، یاد شهدای دانش آموز را گرامی داشت و شهادت را اوج قله رفیع کمال و سعادت و والاترین واژه و مفهوم در قاموس فرهنگ اسلامی عنوان کرد.


اورنگ نارکی با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ(ع) در شیراز و شهادت جمعی از هموطنان و خصوصا دانش آموزان در این حادثه تصریح کرد: دشمنان و مخالفان نظام اسلامی نمیتوانند با اینگونه اعمال ،مردم و جوانان ما را از آرمان های نظام و انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت جدا کنند.
وی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد : در این شرایط بیشتر و بهتر به فراگیری علم و دانش خود بپردازید و در مسیر شهدائی همچون حسین فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز بپردازید و با الگو گرفتن از آنان با بصیرت و آگاهی نقشه های مخالفان این نظام پاینده را همچون اوایل انقلاب نقش برآب نمایید.

در حاشیه این مراسم، از طرح ابتکاری دانش آموزان در قالب نمایشگاهی کوچک رونمایی شد.

       

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.