کد خبر : 2101
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران معرفی شد+تصاویر

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران معرفی شد+تصاویر

به گزارش انتخاب فردا، فرماندار شهرستان گچساران موضوع اشتغال را دغدغه جدی دانست واز مسئول جدید اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی خواستار حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی، برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال شهرستان، تلاش در جهت توسعه بخش تعاون، ارتباط بین تشکلهای کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی و با توجه به عهده دار شدن

به گزارش انتخاب فردا، فرماندار شهرستان گچساران موضوع اشتغال را دغدغه جدی دانست واز مسئول جدید اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی خواستار حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی، برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال شهرستان، تلاش در جهت توسعه بخش تعاون، ارتباط بین تشکلهای کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی و با توجه به عهده دار شدن مسئولیت دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان خواستار تلاش و پیگیری مستمر جهت تحقق اهداف این کارگروه شد.

روانبخش دیهیمی خوب ، کار جهادی و ارتباط مستمر با فرمانداری و ادارات ، بهبود و تقویت شاخص های شهرستان ، تعامل و همکاری را از جمله انتظارات از مدیریت جدید اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان دانست.
وی افزود : رییس پیشین اداره کار شهرستان که از مدیران موفق و زحمتکش بودند و با توجه به مسائلی که مطرح کردند مایل به ادامه راه نبوده و اداره کل کار استان در فرصتی جایگزین وی را انتخاب کردند.
فرماندار گچساران تصریح کرد: ادارات تعاون کار ورفاه اجتماعی به مثابه چتر حمایتی و امنیتی برای کسانی است که مطابق مقررات و قوانین فعالیت می کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست اظهار کرد: تنظیم و نظارت و رسیدگی بر روابط کار، اشتغال، ایجاد و توسعه ارتباط بین تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی، توسعه و گسترش تعاونی ها و بهبود معیشت قشر کارگر و رفع فقر مطلق از الویت های این اداره کل است.
حمیدرضا واعظی با تاکید بر اهمیت جامعه هدف و رسیدگی سریعتر به پرونده های آنان در این حوزه گفت : تمام تلاش ما و مجموعه همکاران در این اداره کل کاهش مدت زمان خدمت به مردم است.
واعظی با بیان اینکه توجه و نگرانی هایی که امام جمعه محترم گچساران در حوزه اشتغال جوانان دارند قابل احترام و ستایش است لذا از رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان انتظار میرود رهنمودهای حجت الاسلام حجازی را سر لوحه کار خود قرار دهند و از ظرفیت نماینده محترم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به شیوه مطلوب استفاده شود.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر از خدمات قاسم پرویزی رئیس سابق اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان گچساران تقدیر و تشکر نموده و صدراله چهره آزاد به عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران معرفی شد.

گفتنی است صدراله چهره آزاد یکی از چهره های فرهنگی ، مدرس دانشگاه و  سابقه ۱۵ سال تدریس را در رزومه خود دارد.

     

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.