کد خبر : 1402
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

نشست اعضای شورای کانون بسیج هنرمندان گچساران برگزار شد

نشست اعضای شورای کانون بسیج هنرمندان گچساران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری انتخاب فردا ، نشست مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گچساران با اعضای شورای مرکزی بسیج هنرمندان در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد. در این نشست مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید نعمت اله حجازی مسئول قبلی بسیج هنرمندان از زحمات و تلاش هایی که ایشان در

به گزارش پایگاه خبری انتخاب فردا ، نشست مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گچساران با اعضای شورای مرکزی بسیج هنرمندان در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد.
در این نشست مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید نعمت اله حجازی مسئول قبلی بسیج هنرمندان از زحمات و تلاش هایی که ایشان در این سمت به جامعه هنرمندان داشتند قدردانی نمود.
اورنگ نارکی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هفته دفاع مقدس، گفت: در این هفته یادواره شهدای هنرمند و درگذشته نمایشگاه درحوزه تجسمی – عکاسی – طراحی پوستر – تاتر خیابانی – شب شعر هفته دفاع مقدس و برنامه های متعدد و مختلف فرهنگی و هنری برپا می‌شود.

نارکی پیرامون تعامل دوسویه بسیج هنرمندان با انجمن های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و هنری پیش رو مطالبی را مطرح نمود.
نارکی با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل دو سویه بسیج هنرمندان با اداره ارشاد گفت : بسیج هنرمندان با تعامل، همفکری و برنامه ریزی مناسب با انجمن های زیر مجموعه این اداره و با رویکرد نوآوری و خلاقیت می تواند نقش بسزایی در توسعه و ارتقاء سطح فرهنگی هنری شهرستان داشته باشد.
وی با ابزار خرسندی از فعالیت های جدی و تخصصی بسیج هنرمندان این شهرستان توسط هنرمندان متعهد و انقلابی با ارائه پیشنهاداتی در راستای فعالیت های مستمر، خواهان همکاری و همراهی اعضای بسیج هنرمندان در برنامه ها و مناسبت های فرهنگی هنری در شهرستان شد.
نارکی افزود: حفظ فرهنگ مقاومت و هنر در بین جوانان بر عهده بسیجیان و هنرمندان بوده و هنر فاخر انقلابی زمینه‌ساز حرکت مطلوب در مسیر حق است و رسالت بسیج هنرمندان، انتقال فرهنگ بسیج و انقلاب اسلامی به نسل جدید است.
وی خاطر نشان کرد : هنرمند انقلابی می‌تواند توسط هنر خود، ارزش‌های مهم و بزرگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی کند.
نارکی گفت: انجمن های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه های هنری کانون بسیج هنرمندان گچساران که از ارکان اصلی این اداره می باشند، با زحمات بی شائبه خود شایسته تقدیر و تشکر می باشند.
مسئول بسیج هنرمندان گچساران تصریح کرد: رویکرد بسیج هنرمندان فعالیت های مستمر فرهنگی و هنری در سطح شهرستان است و با توجه به قابلیت های این شهرستان ، میتوان آینده‌ی روشنی برای فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در آن رقم زد.
درادامه، اعضای شورای کانون پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس و همچنین توسعه و تسریع فعالیت های فرهنگی و هنری بیان کردند.

شورای مرکزی بسیج هنرمندان گچساران متشکل از ۱۳ بخش و ۱۲ نفر که عضو کادر اداری و همگی از هنرمندان فعال می باشند و همگی طی احکامی صادره از سوی سازمان بسیج هنرمندان هر کدام در حوزه خود به فعالیت خواهند پرداخت.
هدف از تشکیل این نشست ، پویایی کانون بسیج هنرمندان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برای جذب هنرمندان، ، تقویت جایگاه هنرمندان ، ایجاد شبکه‌های هنری توسط افراد متخصص، تبیین بیانیه گام دوم که صرفاً مربوط به موضوعات اجتماعی و اقتصادی نیست، سبک زندگی اسلامی ایرانی، رونق تولید کالاهای هنری و… بود.
انتهای خبر/آیدا طاهری

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.