کد خبر : 1311
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

ناوگان حمل و نقل دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد با مشکل روبرو است

ناوگان حمل و نقل دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد با مشکل روبرو است

یاسوج- ایرنا- رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج گفت: با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس، مینی بوس های این سازمان به دلیل فرسودگی از رده خارج شده اند و به جد مشکل کمبود ناوگان حمل‌ و نقل عمومی برای دانش آموزان وجود دارد.

عبدی دانش مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۳۴ دستگاه مینی بوس به شرکت ها، مدارس و برخی از خطوط حمل و نقل در کنار تاکسی‌ها خدمات رسانی می‌کردند، هم اینک تنها ۳۰ دستگاه مینی بوس در استان وجود دارد و مابقی به دلیل فرسودگی از رده خارج شده اند.

وی ادامه داد: همچنین یکهزار و ۳۳ دستگاه تاکسی و ون در شهر یاسوج فعال بوده که از این تعداد ۵۰۰ دستگاه فرسوده است و برای ناوگان دانش آموزی مناسب نیست.

دانش مقدم تاکید کرد: همچنین از مجموع ۳۶ اتوبوس در یاسوج تنها چهار دستگاه در حال جابجایی مسافر است و در این میان شهرداری توان مالی تعمیر و خرید ناوگان را ندارد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج ابراز داشت: این وضعیت ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی مرکز استان به جد سبب اختلال و بحران حمل و نقل دانش آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

وی تصریح کرد: موضوع به فرمانداری و استانداری مکاتبه شده است و موضوع افزایش ناوگان حمل و نقل برای جلوگیری از بحران ترافیک و اختلال در حمل و نقل بسیار اهمیت دارد.

شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد پیش از این گفته بود که در خصوص سرویس مدارس همیشه دغدغه وجود داشته است لذا باید سرویس مدارس یک متولی مشخص و پاسخگو داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.