کد خبر : 1307
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۵

بهزیستی گچساران برنامه هایی برای کاهش آسیب های اجتماعی اجرا می کند

بهزیستی گچساران برنامه هایی برای کاهش آسیب های اجتماعی اجرا می کند

گچساران – ایرنا – رئیس اورژانس اجتماعی گچساران گفت:نهاد حمایتی بهزیستی برنامه های متفاوتی برای کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف در دست اجرا دارد.

فاطمه انصاری شامگاه سه شنبه در حاشیه همایش پیاده روی که به مناسبت هفته پیشگیری از خودکشی در گچساران برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برپایی میز مشاوره در محلات آسیب پذیر از مهمترین برنامه های در دست اجرای کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف به منظور رویایی با مشکلات در گچساران است.

وی بیان کرد: امسال میز خدمت در پنج نقطه آسیب  زای گچساران برگزار شد که ۱۵۰ نفر در این آیین از خدمات مشاوره ای بهره مند شده اند.

رئیس اورژانس اجتماعی گچساران تصریح کرد: ماهیانه ۱۲۰ شهروند گچسارانی از خدمات مشاوره رایگان در موضوعات مختلف خانواده به شکل حضوری و تلفنی بهره مند می شوند.

انصاری تاکید کرد: پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال مشاغل خانگی به منظور توانمندسازی جامعه هدف از دیگر برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی در گچساران است.

وی عنوان کرد: امسال ۱۰ فقره وام مشاغل خانگی با دوره بازپرداخت پنج ساله و سود چهار درصد به زنان بدسرپرست و سایر افراد در معرض آسیب های اجتماعی در این شهرستان پرداخت شده است.

رئیس اورژانس اجتماعی گچساران تاکید کرد:استفاده از ظرفیت هنرمندان و اجرای نمایش های تئاتر به منظور کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که امسال انجام شد.

انصاری ابراز داشت: اعزام هفتگی خودروهای سیار مشاوره به محلات مسکونی و توزیع بسته های معیشتی از دیگرخدمات بهزیستی در این خصوص است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد آسیب های اجتماعی به منظور انجام اقدام های مورد نیاز گزارش های خود را با تلفن ۱۲۳ به  بهزیستی اطلاع رسانی کنند.

آیین پیاده روی خانواده به مناسبت هفته پیشگیری از خودکشی سه شنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم در جاده سلامت شهر دوگنبدان برگزار شد.

در پایان این آیین به ۱۰نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.