کد خبر : 12712
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۴

امیدواری به مدال آوری چندرشته در روز چهارم/تکواندو طلایی می شود؟

امیدواری به مدال آوری چندرشته در روز چهارم/تکواندو طلایی می شود؟

چهارمین روز در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی در شرایطی برای ورزش ایران پیگیری خواهد شد که انتظار می رود در این روز بر تعداد مدال های طلای کاروان کشورمان اضافه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان ورزش ایران که با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی و با نام «شهید حججی» و شعار «ایمان – ایران – افتخار» در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی شرکت کرده است، در سه روز ابتدایی این بازیها به ۱۰ مدال دست پیدا کرد و در جدول توزیع مدال ها در رده دهم قرار گرفت.

نتایج ورزشکاران ایران در روز چهارم در این گزارش تکمیل خواهد شد.

صعود اولین تکواندوکار به یک چهارم نهایی

متین رضایی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف «کورمانالیف» از قرقیزستان رفت. وی در این مبارزه با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

صحنه ای از مبارزه متین رضایی در رقابتهای تکواندو

شناگر ایران پنجم شد

مهرشاد افقری شناگر ۲۱ ساله تیم ملی در گروه چهارم مقدماتی با زمان ۵۴.۰۷ بین ۸ شناگر پنجم شد. افقری با ثبت این زمان در میان ۲۹ شناگر ماده ۱۰۰ متر پروانه در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

شناگران ایران در این بازیها به مدالی نرسیدند

صعود میرحسینی به یک هشتم نهایی تکواندو

در وزن ۶۷- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست به مصاف «باس نت» از نپال رفت و با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. او در راند نخست این مبارزه ۱۴ بر ۱ پیروز شد و در راند دوم نیز ۹ بر صفر به پیروزی رسید.

ملیکا میرحسینی در رقابتهای تکواندو 

پایان کار نمایندگان تفنگ ۵۰ متر بدون مدال

در مرحله مقدماتی رقابت های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان که با حضور ۴۴ نفر برگزار شد، آرمینا صادقیان با ۵۸۵ امتیاز گرفت و در جایگاه یازدهم‌ایستاد. نجمه خدمتی با امتیاز ۵۸۲ در جایگاه ۱۵ ایستاد. الهه احمدی با مجموع ۵۷۵ امتیاز صاحب جایگاه ۲۹ شد. همچنین در بخش تیمی، تیم ایران با ۱۷۷۴ امتیاز ششم شد. بدین ترتیب نمایندگان ایران از صعود به فینال این بخش بازمانده و پایان زودهنگامی در بازی ها داشتند.

سهران در شنا بیستم شد

مسابقات شنا با برگزاری ماده ۲۰۰ متر آزاد پیگیری شد و متین سهران شناگر ۲۱ ساله تیم ملی در گروه سوم مقدماتی با زمان ۱:۵۳.۵۷ بین ۸ شناگر ششم شد. بدین ترتیب سهران با ثبت زمان ۱:۵۳.۵۷ در میان ۳۶ شناگر ماده ۲۰۰ متر آزاد در جایگاه بیستم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

شناگران ایران در بازیهای آسیایی هانگژو

صعود پینگ پنگ باز ایران به یک شانزدهم نهایی

امیرحسین هدایی در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی مسابقات انفرادی تنیس روی میز مقابل عبیدالله سلطانف از تاجیکستان به راحتی در چهار گیم پیاپی به پیروزی رسید. او به ترتیب با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۶ تنها در ۲۶ دقیقه صاحب برتری شد و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی راه یافت.

امیرحسین هدایی 

هانیه رستمیان فینالیست شد

در پایان بخش سرعت و دقت تپانچه ۲۵ متر بانوان، هانیه رستمیان با امتیاز ۵۸۴ در رده ششم ایستاد و فینالیست شد. دو تیرانداز از چین، دو تیرانداز از هند، یک تیرانداز از چین تایپه، سنگاپور و کره‌جنوبی در کنار رستمیان در فینال حضور دارند. گلنوش سبقت‌الهی با ۵۶۶ امتیاز سی و یکم و زینب طوماری با ۵۴۳ امتیاز در رده سی و نهم ایستاد.

هانیه رستمیان در تفنگ تپانچه 

شروع برخورداری با پیروزی 

مهران برخورداری ملی پوش تکواندو ایران در اولین مبارزه حریف افغان خود را شکست داد و راهی دور بعد شد. وی در وزن ۸۰- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس «امید سهاک» از افغانستان را در دو راند و با نتایج ۷ بر صفر و ۱۵ بر ۲ شکست داد.

امیدواری به برخورداری برای کسب مدال 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.