کد خبر : 12569
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در گچساران؛

آغاز مرحله دوم توزیع بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند

آغاز مرحله دوم توزیع بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند
مدیربنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در گچساران اظهار داشت : این بسته ها شامل کیف ، دفتر ، مدادرنگی ، خط کش و برخی از ملزومات آموزشی است که از طریق این خیریه توزیع می شود.؛

به گزارش انتخاب فردا، به مناسبت بازگشایی مدارس با برنامه ریزی های انجام شده و پیگیری های مستمر بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در گچساران و مساعدت تعدادی از بانیان نیکوکار، نوشت افزار اهدایی میان دانش آموزان تحت پوشش توزیع شد.

مدیربنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در گچساران اظهار داشت : این بسته ها شامل کیف ، دفتر ، مدادرنگی ، خط کش و برخی از ملزومات آموزشی است که از طریق این خیریه توزیع می شود.
سهیلا باشتویی با بیان اینکه بنیاد بین المللی آبشار عاطفه های گچساران ۱۲۰نفر ایتام را تحت پوشش دارد که حمایت میکند افزود : کودکان و نوجوانان زیادی در پهنه‌ی شهر و روستاهای گچساران زندگی می‌کنند که دست تقدیر، شرایط سختی را برای‌شان رقم زده است. حمایت از این عزیزان می‌تواند آینده‌ای روشن را فراروی آن‌ها قرار دهد.
این بانوی نیکوکار خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ مهربانی در جامعه و کمک به همنوعان مهمترین هدف ما در اجرای این برنامه نوع دوستانه بود.
مدیربنیاد بین المللی آبشار عاطفه های گچساران ضمن تقدیر و تشکر از خیرانی که با این بنیاد همکاری میکنند عنوان کرد: خیرین نیک اندیش می‌توانید یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند را به دلخواه خود از این بنیاد انتخاب و کمک وجوهات خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۱۵۵۱۳واریز کنند تا کمکی به این کودکان شود.

انتهای خبر /آیدا طاهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.