کد خبر : 12353
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

با حضور 24 مربی؛؛

مراسم اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال C آسیا در گچساران برگزار شد+تصاویر

مراسم اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال C آسیا در گچساران برگزار شد+تصاویر
برگزاری کلاس مربیگری فوتبال C آسیا با حضور ۲۴ مربی از استانهای فارس - خوزستان - کهگیلویه و بویراحمدی به مدرسی استاد علی خسروی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال از روز ۱۵ / ۶ / ۱۴۰۲در شهرستان گچساران آغاز و در تاریخ ۲۴ / ۶ / ۱۴۰۲ به اتمام رسید.؛

به گزارش انتخاب فردا ، مراسم اختتامیه امروز از ساعت ۱۰ در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال -جناب آقای اردشیری دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد- دکتر جواد رضایی رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد -رحمت محمدی رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران – مهدی صادقی رئیس هیئت فوتبال باشت -غلام آموزگار رئیس هیئت فوتبال گچساران-دکتر جهانبخش عنبریان مدرس رسمی فدراسیون فوتبال -استاد علی خسروی – مربیان شرکت کننده در کلاس -پیشکسوتان فوتبال گچساران و جمعی از مربیان فعال شهرستان گچساران در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار گردید و در پایان مراسم به مربیان حاضر در کلاس لوح شرکت در دوره از طرف مسئول کمیته آموزش گچساران اهدا گردید.

خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در این نشست برگزاری این دوره‌ها را در ارتقای دانش مربیان بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

وی گفت : از آنجه که سال گذشته ما مجری بازی تیم مناطق نفت خیزجنوب در گچساران بودیم ولی امسال با توجه به رفتارهای اداری و حقوقی که صورت گرفت و اجرای ماده ۵ که اعمال شد و قرارداد بازیکنان که در هیات استان ثبت شد و از اول فصل امسال لیگ یک متعلق به نفت و گاز گچساران است .
وی با بیان اینکه تنها دغدغه من در بخش بانوان است افزود : به عقیده من به فوتبال بانوان هم باید به اندازه آقایان توجه شود و توسعه فوتبال بانوان هم اتفاقی است که با تلاش بانوان این امر محقق میشود .

افشاریان همکاری، تعامل، همدلی و هم افزایی مسئولان و مجموعه ی هیات ها را مهمترین راهکار در حل مشکلات بخش های مختلف به ویژه حوزه ورزش و ارتقاء این حوزه در تمام رشته ها دانست و افزود: هم فکری و استفاده از ظرفیت های موجود در بخش ورزش، اصلاح و ایجاد فرهنگ و ترسیم نقشه راه می تواند دغدغه ها را به راهبرد و فرصت تبدیل و حوزه ورزش استان را متحول نماید و به توسعه ورزش استان کمک نماید.

وی با بیان اینکه با افتخار در همه زمینه ها حرفی برای گفتن داریم و اعتراف میکنم گچساران میتواند به یکی از قطب های مهم فوتبال کشور تبدیل شود تاکید کرد : استعدادهای بسیار خوبی در فوتبال گچساران وجود دارد و اگر به این استعدادها توجه شود و امکانات در اختیارشان قرار گیرد مطمئناً استعدادهای نوظهور نیز شکوفا خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ، استعداد یابی در رشته های مختلف، حمایت از قهرمانان و نخبگان اخلاق مدار و ایجاد انگیزه در ورزشکاران برای حضور در مسابقات ملی و بین المللی را خواستار شد.

علی خسروی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال هم افزود : بسیار خرسندم که در این مدت در خدمت مربیان محترم بودم امیدوارم فوتبال گچساران با توجه به استعدادهای بالقوه که وجود دارد را در سطح کشور ی ببینم.

خسروی اظهارداشت: در این دوره مباحثی از موضوعات مختلف در تئوری اختصاصی و عمومی عنوان شد وموضوعاتی هم درارتباط با کارهای عملی مربیگری  اجرا شد در نهایت مربیان با متدهای تمرینی برای حضور در لیگ ومسابقات آشنا شدند.

مسعود شمس رییس کمیته آموزش هیئت فوتبال شهرستان گچساران در این آیین اظهار داشت : از کلیه عزیزانی که در برگزاری این کلاس با ما همکاری کردند نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم .

شمس هدف از برگزاری کلاسهای آموزش مربیگری را افزایش دانش فنی مربیان رشته فوتبال و ارتقا سطح علمی و عملی ، تغییر تفکر مربیان و فرهنگ سازی بیشتر در ورزش بویژه فوتبال عنوان کرد.
وی ابراز امیدواری کردند مربیانی که به فوتبال شهر گچساران تزریق میشوند با گذراندن سطوح بالاتر مربیگری به ارتقاء فوتبال این شهرستان کمک خواهند کرد.

انتهای خبر/آیدا طاهری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.