کد خبر : 12243
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

به همت خیرین؛

توزیع نوشت افزار بین دانش‌آموزان تحت پوشش آبشار عاطفه‌های گچساران آغاز شد

توزیع نوشت افزار بین دانش‌آموزان تحت پوشش آبشار عاطفه‌های گچساران آغاز شد
مدیربنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در گچساران از اهدای بسته های معیشتی و لوازم تحریر به دانش آموزان تحت پوشش این بنیاد خبر داد.؛

به گزارش انتخاب فردا، مدیربنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در گچساران اظهار داشت : به همت خیران نیک اندیش گچساران بسته های غذایی و لوازم تحریر به خانه های نیازمند و ایتام تحت پوشش این بنیاد توزیع شد.


سهیلا باشتویی بیان کرد: در راستای بازگشایی مدارس حدود ۷۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند در قالب کمک‌های (لوازم تحریر ، کیف ، کفش و سبد کالا که شامل : برنج‌،روغن ،ماکارونی ،سویا،نمک،رب گوجه ،مواد بهداشتی و شوینده ) توزیع شد.
این بانوی نیک‌اندیش با بیان اینکه در مرحله اول صد جفت کفش و پک مواد غذایی به این خانواده ها و دانش آموزان اهدا شد افزود : برنامه داریم انشاالله در پایان شهریور هم طی یک مرحله دیگر پک لوازم التحریر را برای دانش اموزان تحت پوشش خیریه فراهم و توزیع نماییم.
باشتویی ضمت تقدیر و تشکر از خیرانی که با این بنیاد همکاری میکنند عنوان کرد: ازدستگاه‌های اجرایی و دیگر شهروندان خواستاریم که بیشتر ما را یاری کنند تا بهتر بتوانیم به مردمان نیازمند کمک کنیم.
وی بیان کرد: شهروندان گچسارانی در صورت تمایل جهت تهیه پک کامل لوازم التحریرمی توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت خیریه ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۱۵۵۱۳واریز کنند تاجهت توزیع بین نیازمندان اهدا شود.
مدیربنیاد بین المللی آبشار عاطفه های گچساران درپایان با بیان اینکه جهاد ادامه دارد و به توفیق الهی و به همت خیران محترم،دست تمام نیازمندان وایتام را خواهیم گرفت،و با تمام قدرت در کنار انها خواهیم بود تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها ایجاد توانمندی فکری و فرهنگی خانواده‌ها به‌ویژه دانش‌آموزانی است که تحت حمایت این نهاد هستند.

انتهای خبر/آیدا طاهری
 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.