کد خبر : 12176
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی و ورزشی و افزایش سرانه فضای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد

افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی و ورزشی و افزایش سرانه فضای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه شورای اداری کارکنان ورزش و جوانان از افتتاح 40 پروژه عمرانی و ورزشی و افزایش 6سانتیمتری سرانه فضای ورزش کهگیلویه وبویراحمد در کشور خبر داد. ؛

،دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه شورای اداری کارکنان ورزش و جوانان از افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی و ورزشی و افزایش ۶سانتیمتری سرانه فضای ورزش کهگیلویه وبویراحمد در کشور خبر داد.
با حضور دهقان مدیر کل ،معاونین و کارکنان ورزش و جوانان استان سومین نشست شورای اداری کارکنان ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد .
این جلسه با هدف بررسی مسایل و مشکلات حوزه های ستادی اداری برگزار شد .
نصرت زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل با تقدیر از دهقان مدیر کل در پرداخت رفاهی و اضافه کار و حمایت از مجموعه اداره کل و کارکنان ،با تاکید بر اجرای قانون در تخلیه سوئیت اداری توسط کارکنان ،خواستار تشکیل تعاونی مسکن ورفاه کارکنان شد .
یوسف نصرت زاده ،معاون توسعه منابع ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از انتخاب حجت الله بهامین بعنوان مسئول مدیریت سبز اداره کل ،بر نظارت بیشتر اماکن و باشگاههای ورزشی استان تاکید کرد .
خوبی معاون توسعه ورزش و جوانان استان از مدیریت ،حمایت و برنامه ریزی مدیر کل در کسب مقام های ورزشکاران در میادین کشوری ،آسیایی و جهانی تقدیر و برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام محلات ایرانیان را گامی مهم ،لازم و ضروری در ارتقای و توسعه ورزش همگانی در استان و کشور دانست .
بهمن خوبی ،معاون توسعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد از اعزام ورزشکاران و میزبانی رویدادهای ورزشی در استان بعنوان بخشی از عملکرد دستگاه ورزش استان یاد و بر تشکیل کمیته نظارت بر اماکن وباشگاههای ورزشی استان ،تنظیم نرخنامه باشگاهها و انتخاب امور باشگاههای اداره کل در بین استانهای کشور بعنوان یکی از دستاوردهای این حوزه یاد کرد .
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر رعایت استفاده از اموال بیت المال گفت :خدمت به خلق خدا عبادت است .
عین الله دهقان ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید و حمایت از دولت مردمی و انقلاب رئیسی ،از حمایت احمد زاده استاندار استان از دستگاه ورزش و جوانان استان خبرداد .
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از پرداخت رفاهی و اضافه کار به کارکنان ورزش و جوانان در مهرماه خبر و با تاکید بر حفظ و نگهداری اماکن ورزشی استان از افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ پروژه عمرانی و ورزشی و افزایش ۶ صدم متر مربع سرانه فضای ورزشی استان در یکساله گذشته خبر داد .
وی با تقدیر از حوزه های مختلف ستادی در سفر هیات دولت و معاونین وزارت ورزش به استان ،از صعود ۷ پله ای دستگاه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان بعنوان یکی از دستاوردهای مهم یاد کرد .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از انتخاب دستگاه ورزش و جوانان استان در حوزه عفاف و حجاب ،جوانی جمعیت و کسب رتبه برتر امور باشگاههای اداره کل در بین ادارات ورزش و جوانان کشور خبر و با نفی هرگونه فشار سیاسی در امورات اداره کل ،خواستار اجرای سیاست ها وبرنامه های دولت و وزارت ورزش و جوانان بر طبق قانون و مقررات شد .
دهقان با تاکید بر اجرای قانون و مقررات ،خواستار تخلیه سویئت های اداری توسط همکاران شد و خواستار نظارت بیشتر بازرسی و حراست اداره کل بر انجام این مهم شد .
این مقام مسئول در ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اجرای عدالت و مقررات اداری در حوزه های مختلف اداری ،بر تزریق اعتبار از طریق فصل ۵ به دستگاه ورزش و جوانان استان خبر و خواستار تلاش بیشتر کارکنان در ارتقای ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد شد .
گالری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.